در تعطیلات آخر هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن با عناوینی همچون «تاوان»، «تپه مرد نیلوفری»، «پاییزگرم 1»، « بچه های راه آهن»،« پاییزگرم 2 »، « مردی که موش شد »، « شهروند تبهکار»، «جنگجو»، «فرمول مرگ» و ... پنجشنبه و جمعه ( 19و 20 بهمن ماه ) از شبکه های سیما پخش می شود.
کد خبر: ۵۳۸۹۸۵
شهاب حسینی در شبکه نمایش سوپراستار می‌شود

شـبکـه یک

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی کیم شپیران، محصول سال 2010 انگلیس، فرانسه و کانادا، پنج شنبه 19 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی « تپه مرد نیلوفری » به کارگردانی سیامک تقی پور و تهیه کنندگی مجید مظفری، جمعه 20 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یل محمد دولابی از اشرار دهه سی، بعد از حمله به اتومبیل نخست وزیر نظامی به واحه ای کویری تبعید می شود. او که پدرش از کشاورزان قدیمی و مادرش بانویی وارسته و اهل سلوک بوده است نمی تواند وقت را بیهوده بگذراند و در جستجوی عاقبتی نیک و رستگاری است. بعد از اقامت در روستایی که ساکنین آن به حرفه شترداری مشغولند. در جستجوی دلیل این‌ها در می یابند...

کاظم بلوچی، مریم هاشمی و محمد حاج حسینی در این فیلم از تولیدات مرکز سیما فیلم به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

شـبـکـه دو

انیمیشن « پاییز گرم 1 » پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

« پاییز گرم 1 » داستان جوانی را به تصویر می کشد که به امید یافتن پدرش که مدتهاست خبری از او نیست، راهی تهران می شود و طی این سفر درگیر مسائل انقلابی شده و ماجراهایی برای وی به وقوع می پیوندد.

این انیمیشن محصول سال 1389مرکزپویانمایی صبا، به کارگردانی علیرضا اخباری و تهیه کنندگی الهام ابراهیمی ساخته شده است.

 فیلم تلویزیونی « بچه‌های راه آهن » به کارگردانی محمد مهدوی، پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده: پسر بچه ای روستائی که پدرش شهید شده است تصمیم می گیرد به امام نامه‌ای بنویسد، او نامه را می نویسد و از طریق پست برای امام می فرستد، دوستانش او را سرزنش می کنند که مگر امام نامه تو را می خواند و یا پاسخ می هد؟ او روزها در انتظار جواب نامه امام است و هر روز به محل رسیدن نامه‌ها می رود و نامه های رسیده را در نزد پستچی واکاوی می کند، تا بالاخره...

فرید شیخ زاده، حسین حسنی زاده، مینال نوروزی فر و حمیدرضا پاکدل به تهیه کنندگی مهدی کریمی بازی کرده‌اند.

انیمیشن« پاییز گرم 2» جمعه 20 بهمن ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 فیلم سینمایی « مردی که موش شد » ‌به تهیه کنندگی عبداله علیخانی و کارگردانی احمد بخشی، جمعه 20 بهمن ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی محمد علی کشاورز، حمید جبلی و اکبر عبدی آمده: تاجر سرمایه داری برای معافی از مالیات با پوشیدن لباس‌های ژنده و تظاهر به ورشکستگی به شعبة اخذ مالیات مراجعه می‌کند و مدعی می‌شود که کارخانه‌ها و شرکت‌های مقاطعه کاری اش درطول سال زیان داده اند کارمند وظیفه شناس و سخت گیر اداره که مسئول رسیدگی به پروندة مالیاتی تاجراست، ادعای او را نمی‌پذیرد، تاجر می‌کوشد با رشوه دادن به رئیس اداره کار خود را راه بیندازد. اما...

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « مجسمه برنزی (قسمت اول) » با بازی کریستین برکل و به کارگردانی میگوئل الکساندر، پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

 فیلم سینمایی « انقلاب چین » با بازی جکی چان و بینگ بی لی، پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « انقلاب چین » به کارگردانی جکی چان محصول سال 2011 چین و هنگ کنگ در ژانر حادثه‌ای و تاریخی ساخته شده است.

 قسمت دوم فیلم سینمایی « مجسمه برنزی » با بازی کریستین برکل، جمعه 20 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

جمعه 20 بهمن ماه ساعت 19 فیلم سینمایی « منفی 168 درجه » به کارگردانی حسن اسدی و تهیه کنندگی رضا ابراهیمی از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی امیر حسین مدرس، شهره لرستانی و قاسم زارع داستان تلاش مهندسان ایرانی پس از تحریم اقتصادی کشور است.سالار مهندس و استاد دانشگاه برای تکمیل یک پروژه صنعتی و ملی (مخزن گاز دعوت می‌شود و برای ادامه کار پروژه نیاز به خرید نوعی فولاد خاص از یکی از کشورهای همسایه ( ارمنستان ) است. زمانی که سالار برای مذاکره به ارمنستان می‌رود، مورد تعقیب جاسوسان قرار گرفته لپ تاپ او را به سرقت می‌برند و به او پیشنهاد همکاری می‌دهند. او پس از بازگشت به ایران هم مورد سوء قصد قرار گرفته و از سوی پدر خانمش تحت بازجویی قرار می‌گیرد ولی در نهایت...

شـبـکـه چـهـار

 فیلم سینمایی « شهروند تبهکار» با بازی اسکات اسپیدمن و کلی ریلی، پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « شهروند تبهکار » محصول سال 2011 کانادا، توسط ناتان مورلاندو کارگردانی شده است.

 فیلم سینمایی « جنگجو » محصول کشور فرانسه، آلمان، انگلستان و هند به کارگردانی عاصف کاپادیا و با بازی عارف خان، جمعه 20 بهمن ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « فرمول مرگ » به کارگردانی بهداد آوند امینی و با بازی بیژن امکانیان، صادق هاتفی، ابراهیم ابراهیمی، صدف احمدی و مهرداد توفانیان، جمعه 20 بهمن ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دکتر پرویز فرجامی استاد دانشگاه شیمی که مدتی دچار رخوت افسردگی شده در آزمایشگاه دانشگاه جسد دانشجوی دانشگاهش را پیدا می کند. پس از بازجویی های اولیه افسر ویژه آگاهی دکتر پرویز فرجامی را تنها مظنون پرونده می داند. پس از بررسی های آگاهی و مسئولین دانشگاه پی می برند که دانشجوی جوان به کشف بزرگی در حیطه علم شیمی نائل آمده است و استاد مهمانی که از خارج از کشور وارد شده در می یابد که کشف این دانشجوی جوان ایرانی تمام فرضیه های او را در خارج از کشور باطل می‌کند. به همین دلیل توطئه ای را طراحی می کند که اندوخته های علمی دانشجوی جوان را سرقت برده و او را از سر راه بر می دارد. او با ریختن سیانور در مواد آزمایشگاهی باعث می شود. دانشجوی جوان گرد و غبار سیا نور را استنشاق کند و...

شـبـکـه تـهــران

فیلم تلویزیونی « روز اردو » به کارگردانی حسین قناعت و حسن محمدی و تهیه کنندگی بهروز مفید، پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

 داستان این فیلم درباره دو نوجوان به نام های فرید و میثاق می باشد که همسایه و همکلاسی هستند، ولی به خاطر اختلافات فرهنگی و خانوادگی مشکلاتی با هم دارند. آنها برای یک اردوی دانش آموزی به رامسر می روند و اتفاقاتی در این سفر می افتد که بر اخلاق و رفتار هر دوی آنها تاثیر می گذارد.

سعید آقاخانی، اردلان شجاع کاوه و آشا محرابی در فیلم تلویزیونی « روز اردو » بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی « تا صبح » به کارگردانی مجید جوانمرد، جمعه20 بهمن ماه ساعت 13 از شبکه تهران پخش می شود.

عسل بدیعی، مجید مظفری، امین زندگانی، ستاره اسکندری، رامتین خداپناهی و امیرحسین حسینی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

« تاصبح » روایت چند جوان از دهه پنجاه تاکنون است، یکی از این جوان‌ها مستانه نام دارد که در پیچ و تاب مسائل عاطفی درگیر مسائل سیاسی می‌شود.

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی « هامین » به کارگردانی افشین علیزاده و تهیه کنندگی سید مهدی هاشمی، پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما روی آنتن می ­رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی محسن قصابیان، احمد علامه در، حسن خمدی، سهیلا سرابندی، علی انصاف‌جو، چنگیز نارویی، علی عراقچی و رضا خدابیگی آمده: هامین و آران برای برداشت خرما به روستای جاسق آمده‌اند.  آیین برداشت خرما برگزارمی شود و در خلال این آیین، بالاچ خواننده محلی در قالب یک آواز، داستان گراناز، دختر حاج انور، بزرگ طایفه را تعریف می کند. گراناز دل در گروی عشق واحد دارد. واحد فرزند یکی از هامین واران است که هنگام برداشت خرما، پدرش از نخل سقوط کرده و مرده است. حاج انور، واحد را مانند فرزند خودش بزرگ کرده است.گریج برادر حاج انور که نسبت به ریاست حاج انور در طایفه حسد می‌ورزد، برای اینکه زمینه ریاست خود را مهیا کند، گراناز را برای پسرش عقور خواستگاری می کند که...

فیلم تلویزیونی « هامین » از تولیدات سال 1390 مرکز سیستان و بلوچستان در ژانر اجتماعی و سیاسی تولید شده است.

فیلم تلویزیونی « در اعماق خطوط » به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان و تهیه کنندگی علی اکبر بکتاشیان، از تولیدات صدا و سیمای مرکز یزد، جمعه 20 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در این فیلم می بینیم: رسول رحمانی، جوان پدر از دست داده علاقمند به هنرخوشنویسی از یزد به تهران آمده و آنجا با مشکلاتی برای امتحان خوشنویسی ثبت نام می کند. او نزد سرایدار انجمن خوشنویسان مدتی زندگی کرده و تحت آموزش درگاهی رئیس انجمن قرار می گیرد. محمود داماد درگاهی، از مبارزان و فعالان انقلاب است و در شبیخون ساواک مجروح شده و راهی زندان می شود. رسول نیز ناخواسته در مظان اتهام ساواک قرار می گیرد و در.....

جهانبخش سلطانی، رضا مولایی، رحمان باقریان، اسماعیل پوررضا، فریبا طالبی و محمدرضا شریفی فر در این فیلم در ژانر فرهنگی و سیاسی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی « پسرها سرباز به دنیا نمی آیند » جمعه 20 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می شود.

داستان فیلم درباره جوانی به نام نیما است که به خدمت سربازی فراخوانده می شود اما او با اتخاذ شیوه های مختلف و ایجاد موقعیت های طنز در صدد رهایی از انجام وظیفه عمومی برمی آید تا جایی که کانون خانواده اش در آستانه از هم پاشیدگی قرار می گیرد.

محمد کاسبی، سیاوش خیرابی، اشکان اشتیاق، اکرم محمدی، رز رضوی، کیانوش گرامی، سعید پیردوست و افسانه ناصری در این فیلم به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « کاخ تنهایی » به کارگردانی محمد رضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی، جمعه 20بهمن ماه ساعت 15از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

این فیلم از ابتدای حکومت رضاخان پهلوی اول تا سقوط پهلوی دوم با شروع انقلاب اسلامی تا سال 1357 را روایت می‌کند.

لیلا بلوکات، احمد نجفی، امیرمهدی کیا، میرطاهر مظلومی و یلدا قشقایی در فیلم تلویزیونی « کاخ تنهایی » به ایفای نقش پرداختند.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « ماه از روی سکو »، « زنان کوچک (قسمت 5)»، « سایمون شعبده باز »، « صورتی »، « سوپر استار » و « اولتیماتوم بورن » پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « نزدیک تر بیا »، « زنان کوچک (قسمت6)»، « فرزندان افتخار »، « حادثه ماتئی »، « کابوس » و « مرد آرام » ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 روز جمعه 20 بهمن ماه از شبکه نمایش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
zzz
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
۰
۰
عالی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها