به دنبال تعلیق روئینگ و کانوئینگ؛

دبیر فدراسیون قایقرانی: مشکل حل می شود!

غلامرضا امینی از اصلاح اساسنامه فدراسیون قایقرانی و حل شدن مشکلات در عرصه جهانی خبر داد و اظهار داشت که تعلیق های قایقرانی به زودی رفع می شود.
کد خبر: ۵۳۸۸۲۰
دبیر فدراسیون قایقرانی: مشکل حل می شود!



غلامرضا امینی از اصلاح اساسنامه فدراسیون قایقرانی و حل شدن مشکلات در عرصه جهانی خبر داد و اظهار داشت که تعلیق های قایقرانی به زودی رفع می شود.
دبیر فدراسیون قایقرانی درباره نامه فدراسیون جهانی روئینگ اظهار کرد: این نامه پاسخ مکاتبات ما با فدراسیون جهانی روئینگ است. آن‌ها خواسته بودند تا اساسنامه فدراسیون اصلاح شود و ما نیز به آن‌ها اعلام کردیم که اساسنامه فدراسیون قایقرانی و اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران اصلاح شده است. در نامه خودمان به فدراسیون جهانی گفتیم که کمیته ملی المپیک اساسنامه اصلاح شده را به IOC ارسال کرده و فدراسیون قایقرانی نیز اساسنامه خود را تنظیم کرده و تا چند روز آینده به فدراسیون جهانی ارسال خواهد کرد.

وی ادامه داد: آن‌ها در پاسخ به این نامه نیز بیان کردند که تا زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران و مسئولان ایرانی نمی‌توانند در رقابت‌ها و کنگره‌های فدراسیون جهانی روئینگ شرکت کنند.

امینی در پاسخ به این سوال که کنگره سالیانه دانمارک چه می‌شود؟ به ایسنا گفت: پیش از این فدراسیون جهانی روئینگ به فدراسیون ایران دعوت‌نامه‌ای ارسال کرد و ما نیز بر اساس مسائل پیش از آن به آن‌ها گفتیم که آیا با توجه به این شرایط می‌توانیم در کنگره دانمارک شرکت کنیم یا نه. آن‌ها در این نامه پاسخ دادند که تا زمان اینکه اساسنامه اصلاح نشود، مسئولان ایرانی نمی‌توانند در کنگره‌ها شرکت کنند به همین دلیل ما نیز برای دانمارک اقدام نکردیم و در این کنگره شرکت نخواهیم کرد.

دبیر فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که فدراسیون جهانی همچنان آقای دنیامالی را به عنوان رییس می‌شناسد و آیا با اصلاح اساسنامه مشکلات قایقرانی حل خواهد شد یا نه؟ بیان کرد: فدراسیون جهانی حق دارد هر فردی را به عنوان رییس ایران بشناسد اما آن‌ها گفته‌اند با اصلاح اساسنامه و تایید آن مشکلات حل خواهد شد . ان‌شاءالله اساسنامه را تا چند روز آینده به فدراسیون‌های جهانی قایقرانی ارسال خواهیم کرد و به امید خدا این مشکلات نیز حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اساسنامه که مورد تایید فدراسیون جهانی شود ورزشکاران می‌توانند در رقابت‌ها شرکت کنند و مسئولان ایرانی نیز می‌توانند در کنگره‌های فدراسیون‌های جهانی شرکت کنند.

امینی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه فدراسیون جهانی آقای اسبقیان را به عنوان رییس قبول ندارد، این مشکل را چطور حل می‌کنید بیان کرد: فدراسییون جهانی از ما اساسنامه اصلاح شده را می‌خواهد و ما نیز این اساسنامه را در اختیارشان قرار می‌دهیم. اساسنامه جدید تایید شود مشکلات نیز حل خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که اساسنامه فدراسیون قایقرانی اصلاح شده و وزارت ورزش نیز آن را تایید کرده است بیان کرد: فدراسیون قایقرانی و البته همه فدراسیون‌های ورزشی اساسنامه‌های خود را اصلاح کرده‌اند و وزارت ورزش نیز آن‌ها را تایید کرده‌اند. وقتی این اساسنامه‌ها مورد تایید مسئولان جهانی واقع شود مشکل تمام فدراسیون‌ها حل خواهد شد.

امینی در پاسخ به سوال پایانی ایسنا مبنی بر اینکه با وجود این شرایط ورزشکاران ایرانی از وضعیت قایقرانی ناراحت هستند و شما چه برنامه‌ای برای آن‌ها دارید بیان کرد: آقای طالبیان پیش از اینکه برای شما عزیز باشد برای فدراسیون قایقرانی عزیز است. او قهرمان المپیکی ما است و حق دارد نظر بدهد. هم‌اکنون نیز او در اردوی مالزی است و فدراسیون قایقرانی از او با تمام قدرت حمایت می‌کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها