به منظور حضور در رقابتهای دیویس کاپ،

4 تنیسور به مالزی می روند

سومین شکست تنیسورهای زن ایرانی در فدکاپ؛

تیمی که فقط می خواست زنگ تفریح باشد

بانوان تنیس‌باز ایرانی در سومین روز مسابقات بین‌المللی "فدکاپ" مقابل تیم ملی پاکستان شکست خوردند تا در این رقابت ها به یک زنگ تفریح تمام عیار تبدیل شوند.
کد خبر: ۵۳۸۸۰۹


جام جم- بانوان تنیس‌باز ایرانی در سومین روز مسابقات بین‌المللی "فدکاپ" مقابل تیم ملی پاکستان شکست خوردند تا در این رقابت ها به یک زنگ تفریح تمام عیار تبدیل شوند.
در سومین روز مسابقات بین‌المللی "فدکاپ" که به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است، تیم ملی تنیس بانوان ایران با ترکیب غزاله ترکمن، مریم مظاهری، سحر نجعی و آرزو یولقونی به مصاف تیم ملی پاکستان رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد تا پس از باخت مقابل تیم‌های مالزی و فیلیپین، سومین شکست متوالی تنیس‌بازان ایرانی در این رقابت‌ها رقم بخورد.
به این ترتیب نمایندگان ایران فردا در چهارمین دیدار خود مقابل تیم قرقیزستان قرار می‌گیرند که به نظر می آید تنیسورهای ایرانی در مقابل این تیم نیز کاری از پیش نخواهند برد . مسئولان تیم ملی تنیس بانوان نوید این را داده بودند که تیم ملی در این دوره از رقابتهای فد کاپ نتایج بهتری نسبت به دوره قبل خواهد گرفت اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد.
مسابقات بین‌المللی تنیس فدکاپ از 16 تا 22 بهمن به مدت یک هفته‌ و به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود. تیم ملی بانوان ایران که برای سومین مرتبه در این رقابت‌ها حضور دارد، در گروه B با تیم‌های فیلیپین، اندونزی، قرقیزستان، پاکستان و مالزی هم‌گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها