تلاش های نیروی زمینی برای فرار از قعر جدول؛

ثبت یک تساوی در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال

هندبال ؛ اتفاقاتی که فقط حرفش است

دبیر فدراسیون نامزد ریاست !

در حالی که این روزها مخالفان فدراسیون هندبال از تغییر مدیریت حرف می زنند اما مسئولان هندبال این اخبار را تکذیب می کنند.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۳
دبیر فدراسیون نامزد ریاست !

دبیر فدراسیون هندبال با اظهار بی‌اطلاعی از احتمال تغییر و تحول در این فدراسیون گفت: همچنان کاندیدای ریاست هستم و هدفم خدمت به هندبال است.

خسرو نصیری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: من هم شایعاتی درباره تغییر و تحول در چند فدراسیون را شنیده‌ام، اما از هیچ مرجع رسمی خبر موثقی دریافت نکرده‌ام و نمی‌توانم نسبت به این موضوع اظهار نظر خاصی داشته باشم. حتی درباره هندبال هم چیز خاصی به گوشم نخورده که آن را پیگیری کنم.

وی که در آخرین انتخابات ریاست فدراسیون کاندیدا بود، درباره احتمال حضور مجددش در رأس هرم فدراسیون گفت: قبلا هم گفته‌ام که همیشه با تمام وجود آماده خدمت به هندبال هستم و اگر شرایط فراهم باشد خود را برای ریاست هم کاندیدا می‌کنم. البته فرقی هم نمی‌کند هر جا باشم تلاشم خدمت به هندبال کشور است.

دبیر فدراسیون هندبال در ارزیابی از عملکرد خود طی شش ماه گذشته خاطرنشان کرد: در موقعیت فعلی که وضعیت مالی ضعیف است هیچ فدراسیونی نمره قبولی نمی‌گیرد. فوتبال و والیبال و سایر رشته‌ها هم از شرایط مالی موجود بی‌نصیب نبوده‌اند و در شرایط فعلی حرکت‌های خیلی بزرگی نمی‌توان انجام داد. هیچ برنامه‌ریزی هم نمی‌توان داشت. تنها اجباراّ باید به روز کار کرد، زیرا از نظر مالی هیچ آینده‌ای مشخص نیست. در نتیجه تلاش ما این است که تا حد ممکن شرایط فعلی را مدیریت کنیم. همه فدراسیون‌ها فعلا برنامه مشخصی ندارند. با این حال کارهای زیربنایی زیادی انجام شده است. ما سازمان تیم‌های ملی را تشکیل داده‌ایم که قبلا سابقه فعالیت نداشت. همچنین در هر سه رده سنی تیم ملی اردو ترتیب داده‌ایم تا از اسفندماه برنامه‌های تمرینی را دنبال کنند. البته با توجه به شرایط اقتصادی مجبور هستیم تا از اسپانسر بهره ببریم.

وی درباره تعیین اعضای کادر فنی تیم ملی نیز گفت: ما بیستم بهمن ماه جلساتی خواهیم داشت تا در صورت توافق باشگاه ثامن‌الحجج از مربی خارجی ثامن در رأس کادر فنی تیم ملی استفاده کنیم و هزینه دستمزد این مربی را هم خود باشگاه ثامن‌الحجج پرداخت کند. البته همه این موارد منوط به این است که خود "رافائل" هم بپذیرد در رأس تیم ملی کار کند. دو نفر هم مربی ایرانی کنار او در کادر فنی کار خواهند کرد در غیر این صورت هم از مربیان داخلی بهره می‌بریم. مربی‌های شاخص داخلی هم مشخص هستند اما حالا نمی‌توانم اسم آن را عنوان کنم. در جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی در این باره تصمیم‌گیری می‌شود. به هر حال بعد از 22 بهمن تکلیف کادر فنی تیم ملی هندبال مشخص می‌شود.

خسرو نصیری همچنین به برگزاری منظم مسابقه‌های لیگ برتر اشاره کرد و افزود: سطح بازی‌های لیگ خوب بود. با توجه به اینکه چند تیم جدید هم به لیگ برتر اضافه شدند در مجموع کیفیت بازی‌ها رضایت‌بخش بود. تیم‌هایی هم که در صدر جدول هستند رقابت پایاپایی دارند و نتایج هفته‌های پایانی قابل پیش‌بینی نیست. برگزاری منظم بازی‌های لیگ برتر امسال از نقطه قوت‌های لیگ برتر هندبال امسال بوده است. ان‌شاءالله امسال برای نخستین سال بازی‌های لیگ تا اسفند تمام می‌شود فصل بعد را هم تلاش می‌کنیم زودتر آغاز کنیم تا مثل امسال بدون تعطیلی برگزار شود.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به سوالی درباره دلایل حذف تیم شهرداری ارومیه گفت: این مشکل باشگاه بود و فدراسیون چندین بار تعامل کرد و حتی بازی‌های این تیم را عقب انداخت. تا جایی که امکان داشت فدراسیون کمک کرد تا این تیم در لیگ هندبال حضور داشته باشد. ولی متاسفانه با وجود اینکه چند بار تغییر انجام شد تیم ارومیه اعلام کرد در بازی‌های خارج از خانه بازی نمی‌کند. مجبور شدیم که این تیم را طبق قوانین از جدول لیگ کنار بگذاریم. این کم‌کاری از خود ارومیه بود و متاسفانه موجب شد این تیم از جدول کنار بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها