به مناسبت يادواره شهداي شهرستان بوشهر در سالن ۹ دي اين شهر برگزار شد؛

اختتامیه و معرفي برگزيدگان جشنواره سرود استان

نخستین سرود ملی «عفاف و حجاب» با عنوان «رخ مهتاب در آب» با اجرای حامد زمانی در همایش بین المللی طلایه داران عفاف و حجاب در اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۳۸۴۳۸
رونمایی از نخستین سرود ملی «حجاب و عفاف»

به گزارش ایرنا، این سرود روز سه شنبه با هدف ارائه کاری ماندگار و هنری در باره موضوع عفاف و حجاب رونمایی شد.

سرود مزبور با مضمون حجاب بعنوان یک مساله ضروری و امری متعلق به هر دو جنس مرد و زن در این همایش به اجرا درآمد.

حامد زمانی، شاعر و خواننده سروده هایی همچون «دیروز، امروز و فردا»، «قلاده های طلا» و «پرواز» است.

به گزارش ایرنا، دومین همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب با حضور120 میهمان داخلی و خارجی با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و دفاع از حقوق زنان محجبه در اصفهان در حال برگزاری است.

40 مهمان خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس، اندونزی، زیمباوه ، لبنان، عراق، جمهوری آذربایجان، نیجریه، بوسنی و کشورهای منطقه در این همایش شرکت دارند.

رونمایی از چهار اثر عفاف و حجاب در همایش بین المللی طلایه داران

در دومین همایش بین المللی عفاف و حجاب، کتاب«بانو باید امین باشد» از سلیمه طباطبایی به یاد علامه امینی از مفاخر بزرگ بانوان ایرانی و کتاب«اینفوگرافی عفاف و حجاب» از نجمه نصر اصفهانی در باره مقایسه جایگاه زن دراسلام و غرب رونمایی شد.

کتاب«به رنگ زندگی، به سبک زندگی» از نسیبه استکی با موضوع الگوسازی بانوان شهیده انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و کتاب«من یک مدیر هستم» از زهرا عسگری و عاطفه صادقی از دیگر آثار رونمایی شده در همایش بود.

همچنین در این مراسم از صالح سعادت رتبه اول بخش مقالات با مقاله «آسیب شناسی حقوقی حجاب شرعی در قانون ایران» از شهرستان مبارکه و همچنین از مهدی صالحی رتبه سوم این بخش از کاشان نویسنده مقاله «بررسی تاثیر کلاس های تفسیر آیات حجاب در قرآن» تجلیل شد.

در این آیین همچنین از بتول الموسوی فرزند شهید سیدعباس موسوی از لبنان و در بخش تلاش علمی از زهرا حسینی از کشور بوسنی و در بخش ایده های برتر از حجت الاسلام علی جعفری از تهران و آلیا نراقی تجلیل بعمل آمد.

همچنین در بخش فیلم مستند در باره حجاب زنان در جهان از رود ریگو جلول از کشور برزیل و در بخش تولید برنامه های رادیویی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از محمدحسین مبین راوندی از رادیو معارف قم تقدیر شد.

newsQrCode
برچسب ها: عفاف حجاب سرود
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها