سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی کرج به اهدافی که مد نظر داشتیم دست یافتیم و امیدواریم شروع مجدد خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.
کد خبر: ۵۳۸۴۲۴
گل‌محمدی: شایعه قهر ، اجحاف بزرگی در حق مهدوی‌کیا است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی کرج به اهدافی که مد نظر داشتیم دست یافتیم و امیدواریم شروع مجدد خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

یحیی‌ گل‌محمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در کرج اردوی بسیار خوبی داشتیم که در راستای آماده سازی برای لیگ برتر کمک خیلی خوبی کرد. در اینجا غیر از نبودن ملی‌پوشان هیچ مشکلی نداریم و امکانات خوبی فراهم شد تا طبق برنامه‌ای که از قبل تهیه کرده بودیم، پیش برویم.

وی افزود: مسوولان باشگاه و سرپرست تیم شرایط لازم را برای ما فراهم کردند تا نهایت استفاده را ببریم. امروز هم یک بازی تدارکاتی با یک تیم کرجی داریم که بعد از آن اردو به پایان می‌رسد.

سرمربی سرخپوشان خاطر نشان کرد: به اهداف از پیش تعیین شده در این اردو رسیده‌ایم. تنها یک مشکل داشتیم که قابل رفع شدن نبود و آن هم عدم حضور ملی پوشان در تمرینات است. علی کریمی هم به دلیل مصدومیت نمی‌توانست همراه ما باشد اما هر روز صبح و بعدازظهر برنامه‌های فیزیوتراپی را انجام می‌دهد. او نهایت تلاش خود را به کار بسته است که زودتر از زمان پیش بینی شده پزشکان به میدان برگردد و به تیم کمک کند.

گل‌محمدی درباره مسائل منتشر شده درباره ناراحتی، قهر و اعتراض مهدی مهدوی‌کیا تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم این شایعات بر چه اساس منتشر می‌شود! قهر و اعتراض مهدی، موضوعی است که وجود خارجی ندارد. رابطه من و مهدوی‌کیا یک رابطه مستحکم است که ریشه در سال‌های دور دارد و آنچه بین ما است، فراتر از رابطه مربی و بازیکن است.

یحیی گل‌محمدی در ادامه افزود: مهدی را همه می‌شناسند. او بازیکنی نیست که بخواهد به خاطر بازی نکردن یا مسائل دیگر مشکلی برای تیم ایجاد کند. مهدی در همین روزهای اخیر با انگیزه و توان بالا تمرینات را دنبال کرده و نقش خودش به عنوان کاپیتان را به بهترین شکل ممکن ایفاء کرده است.

سرمربی پرسپولیس گفت: مهدوی‌کیا یکی از جدی‌ترین بازیکنان ما در جریان تمرینات است و من به دلیل همه این مسائل از شایعاتی که مطرح شده است، ناراحت هستم. در این باره انواع شایعات، از قهر کردن، اعتراض و ابراز ناراحتی بیان شده در حالی که صحت ندارد. این وضعیت اجحاف بزرگی در حق بازیکنی است که همیشه بهترین رفتار را داشته و در تمام دوران فوتبالش اینگونه بوده و می‌خواهد چند ماه دیگر از فوتبال خداحافظی کند. او در پرسپولیس دنبال پول و قرارداد و حاشیه نبوده و قرارداد مفید و واقعی با باشگاه بسته است. وجود چنین بازیکنی برای هر تیمی یک نعمت است.

گل‌محمدی درباره بازی ایران و لبنان نیز گفت: تیم فوتبال لبنان نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده و دیگر آن تیم دست و پا بسته‌ای نیست که سراغ داشتیم. نباید از یاد ببریم لبنان همان تیمی است که در مقدماتی جام جهانی برای ما مشکل ساز شد. البته در آن روز حق ما آن نتیجه نبود ولی باید بپذیریم بازی سختی داریم و از پیش برنده نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم مردم و هواداران بیایند و از تیم ملی ایران حمایت کنند. باید کاری کرد تا تیم ملی نهایت استفاده را از میزبانی ببرد و شروع خوبی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها