مشکل اصلی ما این است که ایرانی ها که یک شکست در برابر لبنان در مسابقات انتخابی جام جهانی تجربه کرده اند، برای انتقام این شکست خواهند جنگید.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۸
بوکر :ایران به دنبال انتقام است

سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان بااشاره به دیدار روز چهارشنبه آینده تیمش برابر ایران گفت: مشکل اصلی ما این است که ایرانی ها که یک شکست در برابر لبنان در مسابقات انتخابی جام جهانی تجربه کرده اند، برای انتقام این شکست خواهند جنگید.

ˈتیو بوکرˈ آلمانی درگفت وگو با خبرنگاران افزود که تیمش به منظور به دست آوردن یکی از سهمیه های جام ملت های آسیا که قرار است در سال 2015 در استرالیا برگزار شود، تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تیمش با وجود سختی مسیر، شانس بالایی برای موفقیت دارد، گفت: ما در برابر تیم ایران بازی بسیار سخت و طاقت فرسایی خواهیم داشت، چرا که آنها از امتیاز میزبانی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما هنوز شانس خود را برای ورود به جام جهانی از دست نداده ایم، افزود: تا وقتی که این شانس وجود داشته باشد، تسلیم نخواهیم شد و تا پایان مسابقات با اراده ای استوار و محکم به رقابت خواهیم پرداخت.

سرمربی تیم ملی لبنان اردوی تیمش در قطر را موفقیت آمیز خواند و گفت: در این اردو بازیکنان توانستند در یک زمین چمن طبیعی و بسیار مطلوب به تمرین بپردازند.

وی با انتقاد شدید از لیگ فوتبال لبنان، آن را ضعیف خواند و گفت: این امر ما را مجبور می سازد که بازی های دوستانه با دیگر کشورها را بیشتر در برنامه خود داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند بازی بهتری را در مسابقات سرنوشت ساز از خود نشان دهند.

به گفته منابع خبری لبنانی، تیم فوتبال این کشور در طول اقامت هشت روزه خود در دوحه، دو بار در روز به تمرین پرداخته است.

تیم ملی فوتبال لبنان، به منظور رویارویی با تیم ملی کشورمان در راستای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا، امروز دوشنبه عازم تهران خواهد شد.

تیم ملی لبنان که اردوی آماده سازی خود را در قطر برگزار کرده، به شکل مستقیم از دوحه عازم تهران می شود.

این تیم در بازی تدارکاتی خود با تیم ملی قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها