ادامه انتقادها از قایقر انی اینبار توسط طالبیان؛

المپیک را هم با اجازه دنیامالی رفتیم

ملی‌پوش قایقرانی ایران از وضعیت موجود در این رشته راضی نیست و تعلیق فدراسیون جهانی را نیز بسیار جدی می‌داند.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۱
المپیک را هم با اجازه دنیامالی رفتیم


ملی‌پوش قایقرانی ایران از وضعیت موجود در این رشته راضی نیست و تعلیق فدراسیون جهانی را نیز بسیار جدی می‌داند.

احمدرضا طالبیان درباره وضعیت کنونی تمرین‌هایش در گفت و گو با فارس اظهار کرد: هم‌اکنون در اردوی انزلی هستم اما با تیم تمرین نمی‌کنم. سرماخوردگی شدیدی دارم که پزشک استراحت مطلق به من داده است. 10، 15 روزی می‌شود که تمرین ندارم و تنها در اردو استراحت می‌کنم تا مریضی‌ام به طور کامل از بین برود. متاسفانه هوای سرد تهران کار دست ملی‌پوشان داد و حالا یکی یکی سرما می‌خورند. تهران هوای بسیار سردی داشت و تمرین در آنجا به ضرر تیم شد.

اردوی مالزی هم کنسل شد

وی ادامه داد: به دلیل ضعف امکانات در شهرستان‌ها نیز نمی‌توانستیم از تهران خارج شویم. یک شهرستان خوابگاه نداشت، دیگری غذا. شهرستانی‌ هم که از این دو نظر خوب بود پیست نداشت. هر ساله در این زمان به اردوی مالزی می‌رفتیم که آن هم کنسل شد و حالا در انزلی پارو می‌زنیم. متاسفانه این شرایط من را نیز اذیت می‌کند و نمی‌دانم باید چه کار کنیم.

پاروزن المپیکی ایران درباره برنامه تیم ملی نیز به ایسنا گفت: هر ساله که در این فصل به مالزی می‌رفتیم پاروزدن در مسافت‌های طولانی در برنامه تیم بود. هم‌اکنون بچه‌ها در انزلی پارو می‌زنند. در تهران هم قرار بود همین تمرین‌ها را داشته باشیم که سرمای هوا اجازه کار نداد. حتی نصف دریاچه یخ زد. زمانی هم که هوا گرم شد اردو تعطیل بود.

فدراسیون جهانی تعلیق را یادآوری کرد

طالبیان در پاسخ به این سوال که با تعلیق کامل فدراسیون چه تغییری در برنامه‌ها ایجاد شد، به ایسنا گفت: تکلیف معلوم بود و فدراسیون جهانی تنها یادآوری کرد. ما المپیک را نیز با اجازه آقای دنیامالی رفتیم. اگر او اجازه نمی‌داد من و آرزو حکیمی نمی‌توانستیم در المپیک شرکت کنیم. متاسفانه این شرایط روحیه ملی‌پوشان را ضعیف کرده است. خود من همیشه اگر دو یا سه روز تمرین نمی‌کردم عذاب وجدان می‌گرفتم اما حالا که 15 روز استراحت می‌کنم هیچ عذاب وجدانی ندارم. کاملا بی‌انگیزه‌ام.

ملی‌پوش کایاک ایران درباره برنامه‌های تیم ملی در سال آینده نیز بیان کرد: سال آینده قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو داریم که مشخص نیست شرکت می‌کنیم یا نه. کاپ‌های جهانی که تکلیف‌شان روشن است. قبل از این هم گفته بودم مشخص است که در رقابت‌ها شرکت نمی‌کنیم. مگر اینکه آقای دنیامالی اجازه بدهد. از طرف دیگر هم بودجه شرکت در رقابت‌ها را نداریم. اردوی همه ساله مالزی برای بیش از 10 نفر نزدیک و 10 میلیون هزینه داشت،‌ اما فدراسیون برای امسال نتوانست آن را تامین کند.

وی ادامه داد: به نظر من شرایط مناسب نیست. اتفاق‌های اخیر مدیریت نشد. قبلا هم در اردوها اتفاق‌هایی همانند آبادان می‌افتاد اما مدیریت می‌شد و مشکلی پیش نمی‌آمد. وضعیت ضعیف شده است. خیلی بد شد و زمانی که با محسن شادی هم صحبت می‌کنم راضی نیست. هر دو بارها شده که تصمیم گرفتیم از اردو برویم اما دلمان نمی‌آید.

همه برنامه‌هایمان به انزلی ختم می‌شود

طالبیان با اشاره دوباره به اردوی مالزی، گفت: پیش از اکیپ قرار بود به بلاروس برویم که وارد اردوی انزلی شدیم. حالا هم به جای مالزی در انزلی هستیم، فکر کنم سال آینده به جای قهرمانی آسیا قهرمانی کشور را در انزلی برگزار خواهیم کرد. انگار همه برنامه‌هایمان به انزلی ختم می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا به اجبار در اردو هستی یا نه بیان کرد خیر. اجباری در کار نیست. هم‌اکنون در اردو هستم اما تمرینی ندارم. در هر حال بین دو راهی هستم که بمانم یا بروم. نمی‌دانم وضعیت در آینده چطور می‌شود. دلم نمی‌آید. برای شرایط کنونی زحمت کشیدم و نمی‌خواهم آن را از دست بدهم. حالا که اردوها در این شرایط پیش می‌رود دیگر توقعی از ملی‌پوشان نداشته باشند. دیگر از کسی مدال نخواهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها