تلاش های نیروی زمینی برای فرار از قعر جدول؛

ثبت یک تساوی در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال

رییس فدراسیون هندبال قطرازدرخواست این فدراسیون برای میزبانی مسابقات قهرمانی ملت های آسیا در سال 2014 خبرداد.
کد خبر: ۵۳۷۵۳۳
قطرخواستارمیزبانی مسابقات هندبال ملت های آسیا شد


رییس فدراسیون هندبال قطرازدرخواست این فدراسیون برای میزبانی مسابقات قهرمانی ملت های آسیا در سال 2014 خبرداد.

ˈاحمد الشعبیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه ورزشی ˈالکاس و الدوریˈ قطر اظهار کرد: مسابقات هندبال قهرمانی جهان در سال 2015 به میزبانی قطر برگزار می شود و برای کسب آمادگی بیشتر برای برگزاری این مسابقات ، خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا که در سال 2014 برگزار می شود ، هستیم .

وی که درباره نتایج ضعیف تیم قطر در مسابقات جهانی اسپانیا گفت وگو می کرد ، افزود: ما از هم اکنون برنامه های خود را برای آماده سازی تیم قطر جهت کسب نتایج خوب در دوره بعدی مسابقات جهانی آغاز کرده ایم .

رییس فدراسیون هندبال قطر افزود: به زودی با سرمربی جدید تیم قطر قرارداد خواهیم بست و در بسیاری از مسابقات بین المللی از جمله مسابقات بین المللی فرانسه و سوئیس شرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از قاره آسیا سه تیم به مسابقات جهانی هندبال صعود خواهند کرد ، گفت: ما به دلیل میزبان بودن از هم اکنون به دوره بعدی مسابقات جهانی هندبال در سال 2015 صعود کرده ایم اما به جز قطر ، سه تیم دیگر آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست خواهند آورد.

الشعبی ادامه داد: میزبانی قطر ، فرصت خوبی را برای هندبال قاره آسیا بوجود آورده است تا چهار نماینده این قاره در مسابقات آتی قهرمانی جهان حضور داشته باشند.

رییس فدراسیون هندبال قطر با اشاره به اینکه تا چند روز دیگر زمان اعلام نامزدی کشورها برای میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال آسیا 2014 ، آغاز می شود ، گفت: برای میزبانی این مسابقات و استفاده از شرایط میزبانی جهت صعود به مسابقات جهانی ، کشورهای کره جنوبی ، بحرین و امارات عربی متحده نیز تمایل دارند اما قطر به دلیل برخورداری از امکانات مناسب ، شانس زیادی برای کسب میزبانی این مسابقات دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها