تدبیر ویژه مورینیو برای مهار بهترین بازیکن جهان؛

مسی در قفس!

سرمربی رئال‌مادرید با اعتراف به نمایش ضعیف بازیکنانش در نیمه نخست بازی با گرانادا گفت، نمی‌داند چرا بعضی از بازیکنانش در این بازی خسته بودند.
کد خبر: ۵۳۷۵۱۴


ایسنا- سرمربی رئال‌مادرید با اعتراف به نمایش ضعیف بازیکنانش در نیمه نخست بازی با گرانادا گفت، نمی‌داند چرا بعضی از بازیکنانش در این بازی خسته بودند.
ژوزه مورینیو پس از شکست تحقیرآمیز یک بر صفر رئال‌مادرید برابر گرانادا با طعنه به خبرنگاران گفت: "حتما مثل همیشه من مقصر شکست‌ها هستم نه کس دیگری. در این دیدار چند تن از بازیکنان ما که در بازی با بارسلونا بازی کردند، خسته بودند اما نمی‌دانم چرا بازیکنانی که در بازی با بارسلونا بازی نکردند، در این دیدار خسته بودند.

مورینیو در ادامه گفت: شما خبرنگاران همیشه وقتی رئال‌مادرید می‌برد، آن را به پای بازیکنان می‌نویسید اما وقتی رئال شکست می‌خورد، همیشه مقصر من هستم پس الان هم حتما من مقصرم. نیمه اول افتضاح بودیم. واقعا افتضاح بودیم .این مسئله خیلی اذیتم کرد. در نیمه دوم شانس‌های رسیدن به گل داشتیم اما کافی نبود. به گرانادا تبریک می‌گویم. این یک جشن فوتبالی برای آنها بود. آنها مستحق پیروزی در این دیدار بودند. بازیکنان گرانادا در این دیدار من را کاملا تحت‌تاثیر قرار دادند.

مورینیو بدون اشاره به گفته‌های نامزد کاسیاس که گفته بود، در رئال‌مادرید اختلاف وجود دارد، عنوان کرد، این صحبت‌ها صحت ندارد. مورینیو در ادامه بدون اشاره به آنخل دی‌ماریا که در طول بازی با مشکل مواجه شد، گفت: برای من اصلا قابل قبول نیست بازیکنی که در زمین مسابقه مصدوم شود و نتواند بازی خودش را انجام دهد و بخواهد از زمین مسابقه خارج شود. بازیکن باید با قدرت به کارش در زمین ادامه دهد؛ مگر آن‌ که مصدومیت او خیلی جدی باشد.

آقای خاص در پایان با انتقاد از تقویم فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: روز چهارشنبه دو تیم بازی بسیار سختی داشتند اما یک تیم باید روز شنبه بازی کند و دیگری یکشنبه. مشخص است که بعضی از تیم‌ها تقویم مسابقه‌ها را کنترل نمی‌کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها