تیم ملی کریکت ایران که با کسب مقام ششمی به کار خود در رقابتهای کریکت قهرمانی بانوان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد پایان داد از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها کاپ "توسعه و پیشرفت" را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۵۳۷۴۹۱


جام جم/ تیم ملی کریکت ایران که با کسب مقام ششمی به کار خود در رقابتهای کریکت قهرمانی بانوان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد پایان داد از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها  کاپ "توسعه و پیشرفت" را به خود اختصاص داد.
تیم ملی کریکت بانوان ایران که در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا با تیم های قدرتمندی همچون تایلند و چین همگروه بود 3 پیروزی مقابل قطر، کویت و سنگاپور به دست آورد تا در نهایت به مقام ششمی آسیا برسد . در دیدار نهایی این رقابتها تیم تایلند با غلبه بر چین به مقام قهرمانی دست یافت و چین دوم شد. نپال، هنگ کنگ، بوتان، ایران، مالزی، قطر، سنگاپور، امارات و کویت به ترتیب عناوین سوم تا یازدهم را بدست آوردند.
تیم ملی کریکت بانوان ایران که پوشش اسلامی بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت کاپ توسعه و پیشرفت را به دلیل پیشرفت در سطح آسیا دریافت کرد. تیم ملی کریکت بانوان ایران در یک سال اخیر بیش از هر تیم دیگری در سطح آسیا به پیشرفت رسیده است.
شایان ذکر است هدایت تیم ملی کریکت بانوان  ایران را در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا هاجر سرور پاکستانی بر عهده داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها