ادامه رقابتهای لیگ شمشیربازی بانوان

پیشتازی اصفهانی ها در اسلحه های اپه و سابر

در هفته دوم لیگ سراسری شمشیربازی بانوان تیم های موسسه رسانه های برتر اصفهان وهیئت شمشیربازی یزد با پیروزی مقابل حریفان خود صدرنشین لیگ در دو اسلحه اپه و سابر باقی ماندند.
کد خبر: ۵۳۷۱۶۷
پیشتازی اصفهانی ها در اسلحه های اپه و سابر


جام جم/ در هفته دوم لیگ سراسری شمشیربازی بانوان تیم های موسسه رسانه های برتر اصفهان وهیئت شمشیربازی یزد با پیروزی مقابل حریفان خود صدرنشین لیگ در دو اسلحه اپه و سابر باقی ماندند.
هفته دوم از سومین دوره لیگ سراسری بانوان یادوراه دهه مبارک فجر روز گذشته جمعه 13 بهمن در تهران برگزار شد که در این رقابتها شمشیربازان اصفهانی علاوه بر صدرنشینی در رقابتهای اسلحه اپه در اسلحه فلوره نیز صدرنشین شدند.
در اسلحه اپه تیم موسسه رسانه برتر اصفهان با 18 امتیازاول شد،دانشگاه ازاد  با 16 امتیاز به مقام دوم رسید،تیم طنین پیک سبلان اردبیل نیزبا 14 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
در اسلحه فلوره هم تیم موسسه رسانه های برتر اصفهان و دانشگاه ازاد اسلامی به ترتیب با امتیازات 18 و 16  اول ودوم شدند،تیم هیئت شمشیربازی همدان هم با 11 امتیاز به عنوان سوم دست یافت.
همچنین در اسلحه سابر این رقابت ها هیئت های شمشیربازی یزد وهمدان در رقابتی نزدیک با امتیاز مساوی 14 با تفاضل به ترتیب به عنوان اول ودوم دست یافتند،موسسه رسانه برتر استان اصفهان هم با 12 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در پایان هفته دوم رقابت های لیگ سراسری شمشیربازی بانوان در مجموع سه اسلحه تاکنون تیم  موسسه رسانه های برتر اصفهان با 16 برد و48 امتیاز صدر نشین است،دانشگاه ازاد با 13 برد و42 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد وهیئت شمشیربازی همدان نیز با 10برد و37 امتیاز سوم است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها