احتمال بازگشت رحمتی وجود دارد

نبی: داوری را به اردوی تیم ملی می آوریم

حضور نبی و تاکید ویژه کی‌روش

سرمای کمپ ملی پوشان را به هتل فرستاد

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان درحالی از صبح امروز جمعه در غیاب چهار بازیکن آغاز شد که دبیرکل فدراسیون فوتبال در این تمرین حضور داشت.
کد خبر: ۵۳۶۹۳۳
سرمای کمپ ملی پوشان را به هتل فرستاد

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا از ساعت 11 امروز جمعه در کمپ تیم های ملی آغاز شد که 22 بازیکن در آن حضور داشتند. همچنین مهدی محمد‌نبی دبیر فدراسیون فوتبال در تمرین امروز حاضر شد و با کارلوس کی‌روش خوش و بش کرد.

به گفته امیر حسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال حسین ماهینی، رضا قوچان‌نژاد، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی چهار بازیکنی هستند که با هماهنگی به تمرین نیامدند و به زودی به سایر ملی پوشان ملحق خواهند شد. ماهینی به دلیل درگذشت پدر بزرگش در این تمرین حضور نداشت و قوچان‌نژاد، دژاگه و شجاعی هم دوشنبه به ایران سفر می‌کنند.

پیش از شروع تمرین بازیکنان در گروه‌های چند نفره به پاس کاری و کار با توپ مشغول بودند. در این زمان بازیکنان انزلی‌چی تیم ملی در کنار هم به کار با توپ مشغول بودند!

تمرین امروز با صحبت‌های کارلوس کی‌روش برای بازیکنان آغاز شد. پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به دویدن در کنار زمین مشغول شدند. سپس سید جلال حسینی، غلامرضا رضایی، مهرداد پولادی، آرش افشین و یعقوب کریمی از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر مارکار آقاجانیان مشغول دویدن شدند. بازیکنان دیگر هم به کار با توپ و پاس کاری به مدت 20 دقیقه ادامه دادند.

البته آرش افشین بازیکن تیم ملی پیش از شروع تمرین به صورت اختصاصی چند دقیقه با مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی صحبت کرد. 

فوتبال درون تیمی برنامه بعدی مربیان برای بازیکنان بود. بازیکنان به دو تیم سبز و نارنجی تقسیم شده و در نیمه زمین فوتبال فشرده انجام دادند. علیرضا حقیقی و شهاب گردان دو دروازه ‌انی بودند که درون دروازه قرار گرفتند و رحمان احمدی به تمرینات اختصاصی خود با دن گاسپار ادامه دادند.

پس از دقایقی، نوع برگزاری بازی درون تیمی تغییر کرد و بازیکنان در زمین کوچک‌تر فوتبال پرفشار و سرعتی را انجام دادند. در این بین کی‌روش تاکید ویژه‌ای داشت بازیکنان هر تیم باید 6 پاس متوالی به همدیگر بدهند. همچنین نفرات حاضر در این تمرین حق نداشتند بیش از دو ضرب به توپ ضربه بزنند. در نهایت خلعتبری 2 گل برای تیم سبز و اولادی تک گل تیم نارنجی را به ثمر رساند.

به دلیل سرمای هوای کمپ تیم‌های ملی، بازیکنان پس از اتمام این بازی درون تیمی در ساعت 12:25 دقیقه، بلافاصله سوار اتوبوس شده و راهی هتل آزادی محل اقامت خود شدند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 15:30 روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها