رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد:

محرومیت یک تا سه جلسه ای برای مصاحبه علیه داور

مسئولان لیگ گفتند ITC مجیدی را ندیده‌اند

داور 3 امتیاز به استقلال داد

بهروان و آلبرت در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و مس گفتند که ITC و مدرکی که دال بردریافت ITC فرهاد مجیدی توسط کمیته بین‌الملل باشد را رویت نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۵۹۶۸
داور 3 امتیاز به استقلال داد

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در ترکیب آبی‌پوشان گفت: بهروان و آلبرت در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و مس گفتند که ITCو مدرکی که دال بردریافت ITCفرهاد مجیدی توسط کمیته بین‌الملل باشد را رویت نکرده‌اند.

احمد نخعی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان که ساعت 11 روز یکشنبه برگزار شده بود، در خصوص مسائل مختلف از جمله حاضر شدن کارت بازی فرهاد مجیدی نیز صحبت شد.

وی درهمین خصوص افزود: در این نشست بهروان رئیس پیشین سازمان لیگ و آلبرت نیز به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال حضور داشتند که هردوی آنها تاکید کردند ITCو مدرکی که دال بردریافت ITCفرهاد مجیدی توسط کمیته بین الملل باشد را رویت نکرده اند البته سررشته داری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تاکید کرد که ITCفرهاد مجیدی پیش از بازی روز دوشنبه خواهد رسید.

سرپرست تیم مس تاکید کرد: این موضوع برای ما جای سوال داشت که چگونه وی با این اطمینان و قطعیت از دریافت ITCمجیدی طی 24 ساعت پس از نشست هماهنگی دیدار تیم های استقلال و مس صحبت می کند در حالیکه استقلالی ها سه یا 4 هفته برای دریافت ITC  این بازیکن بلاتکلیف بودند. آن طور که مسئولان سازمان لیگ به ما اطلاع دادند ITCاین بازیکن دو ساعت پیش از آغاز بازی به کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال رسید.

وی ضمن انتقاد از عملکرد داور دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان گفت: متاسفانه داور یک پنالتی 100 درصد ما را نگرفت که این موضوع را همه کارشناسان، از جمله کارشناس داوری برنامه 90 تایید کرد. اگر داور آن پنالتی را می گرفت ما بازی را نمی باختیم و استقلالی ها موفق به کسب سه امتیاز بازی نمی شدند.

نخعی تاکید کرد: در حال حاضر ما اعتراض کتبی خود را نسبت به عملکرد داور بازی آماده کرده و بزودی آن را دراختیار فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار می دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها