حرکات آنها زشت و ناشایست بود

نوذری: از شکست کرمی خوشحال شدند

برای پوشیدن لباس تیم ملی کشورمان، تکواندو کاران باید رقابتهای سختی را پشت سر بگذارند .
کد خبر: ۵۳۵۹۳۸
درتیم ملی تکواندو هیچکس در حاشیه امنیت نیست

دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تیم ملی جدید براساس قابلیتهای فنی و فردی ورزشکاران تشکیل می شود ، گقت: برای پوشیدن لباس تیم ملی کشورمان، تکواندو کاران باید رقابتهای سختی را پشت سر بگذارند .

غلامحسین ذوالقدری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از بازی های کشورهای اسلامی و
مسابقه های جهانی تکواندو به عنوان مهمترین رویدادهای پیش روی این فدراسیون نام برد و با تاکید بر حفظ و ارتقاء جایگاه ایران گفت: تکواندو کارانی که به عنوان نماینده ایران در این دو رویداد حضور خواهند یافت، قطعا برترین های این رشته پس از کارشناسی های دقیق فنی خواهند بود .

وی افزود : در چند روز آینده بیش از 60 ورزشکار از منتخبان پیکارهای قهرمانی کشور ، برترین های لیگ ها ، اعضاء سابق تیم های ملی، و مدال آوران رقابتهای مهم بین المللی به مسابقه های انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد تا قابلیتهای خود را در حضور کادر فنی در مبارزه ای سخت به نمایش بگذارند .

دبیر فدراسیون تکواندو درادامه با بیان اینکه تیم اعزامی فارغ از نام ها و عناوین پیشین خواهد بود و هیچ ورزشکاری از حاشیه امنیت برخوردار نخواهد بود ، افزود: این پیکارها، رقابتهای سختی به لحاظ فنی خواهد بود و قطعا ورزشکارانی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد که بتوانند در حد و اندازه نام بلند تکواندو ایران در این مسابقه ها ظاهر شوند.

وی زمان برگزاری مسابقه های انتخابی را نیمه دوم بهمن ماه اعلام کرد و افزود : کسانی که بتوانند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند باید در اردوهای آماده سازی تمرینات سختی را برای حضور موفق در بازی های کشور های اسلامی و مسابقه های جهانی پشت سر بگذارند .

ذوالقدری با اشاره به حمایت حداکثری فدراسیون از ملی پوشان و کادر فنی گفت: قطعا برای حضور موفق در رویداد های مهم نیازمند حمایت همه جانبه وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک هستیم تا انشاءالله در این شرایط که فدراسیون به لحاظ مالی دچار مشکلاتی است بتوانیم تیم ملی را به بهترین شکل حمایت کنیم .

وی در خصوص چگونگی انتخاب سرمربیان تیم ملی در دو بخش بانوان وآقایان اظهار داشت : آقای کریمی و سرکار خانم آذر مهر پس از بررسی های فنی بسیار به خاطر قابلیتها ، شایستگی ها وتجاربی که در هدایت تیم ملی داشتند برگزیده شدند.

وی افزود : هنوز مربیان بخش مردان مشخص نشده اند ،اما گزینه هایی داریم که در حال بررسی آنها هستیم .امادر بخش بانوان فاطمه صفرپور مربی تیم هیات تکواندو قزوین و آزاده یاسانی مربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان انتخاب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها