به داورانی که شبهه‌ای درباره‌شان هست، قضاوت داده نمی‌شود

کفاشیان: در مجمع استعفا خواهم داد

نشست خبری بازی راه آهن و تراکتورسازی محلی شد برای اینکه علی دایی به انتقاد از فدراسیون کفاشیان بپردازد. سرمربی راه آهن پس از آنکه خبرنگاری به برکناری علی دایی از تیم ملی در فاصله سه بازی مانده به پایان مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اشاره کرد و پرسید چرا فدراسیون فوتبال امروز چنین کاری را در حق کرش انجام نمی‌دهد؟ گفت: اگر تجربه الان را داشتم صدهزار سال دیگر با چنین فدراسیونی کار نمی‌کردم که بالادستی‌ها به آنها دستور می‌دادند.
کد خبر: ۵۳۵۸۸۸
علی دایی: تجربه داشتم با این فدراسیون کار نمی‌کردم!

 

نشست خبری بازی راه آهن و تراکتورسازی محلی شد برای اینکه علی دایی به انتقاد از فدراسیون کفاشیان بپردازد. سرمربی راه آهن پس از  آنکه خبرنگاری به برکناری علی دایی از تیم ملی در فاصله سه بازی مانده به پایان مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اشاره کرد و پرسید چرا فدراسیون فوتبال امروز چنین کاری را در حق کرش انجام نمی‌دهد؟ گفت: اگر تجربه الان را داشتم صدهزار سال دیگر با چنین فدراسیونی کار نمی‌کردم که بالادستی‌ها به آنها دستور می‌دادند.

وی اضافه کرد: در دورانی که در تیم ملی حاضر بودم، در طول بازی‌های رسمی که هدایت تیم ملی را برعهده داشتم، تنها یک باخت داشتم ولی با همان یک باخت، من را اخراج کردند. بقیه را می‌سپرم به مردم فهیم‌مان که قضاوت کنند و بدانند که در فوتبال ما چه خبرهایی بوده و چه خبرهایی هست.

خبرنگار دیگری از دایی پرسید آیا قبول سرمربیگری تیم ملی برای او عجولانه نبوده و او می‌توانسته صبر کند و در سال‌های بعد سرمربی تیم ملی شود؟، که دایی در جواب گفت: من عجولانه تصمیم نگرفتم بلکه دقت نکردم که با چه کسانی کار می‌کنم. مشکلم آدمهایی بودن که نمی‌توانستند تصمیم‌گیری کنند و بالادستی‌ها به آنها دستور می‌دادند. آنها نه در آوردن من و نه در کنار گذاشتن من نقشی نداشتند که مشکل من این بود نه زود مربی شدن.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها