همزمان با حضور خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال در تهران، هفته شانزدهم لیگ برتر که در نوع خود به دلیل در پیش بودن لیگ جهانی حساسیت فوق‌العاده زیادی پیدا کره است، با حضـــور ولاسکو هیجانی دوچندان یابد.
کد خبر: ۵۳۵۷۳۶
لیگ والیبال داغ می‌شود

خولیو ولاسکو که پس از صعود شاگردانش به لیگ جهانی به دلیل اتمام قراردادش چندماهی را برای استراحت به ایتالیا بازگشته بود، طبق اعلام قبلی قرار است امروز جهت عقد قرارداد جدید وارد تهران شود، آن هم در شرایطی که 15 هفته از رقابت‌های لیگ برتر با انواع و اقسام مسائل حاشیه‌ای سپری شده است.

در این شرایط ولاسکو که گفته می‌شود فیلم دیدارهای لیگ را مشاهده کرده، امروز در تهران این فرصت را دارد تا از نزدیک این رقابت‌های داغ و مهیج را پیگیری کند.

اما هفته شانزدهم این رقابت‌ها در حالی امروز برگزار می‌شود که تیم‌های نیمه بالای جدول این هفته به مصاف تیم‌های نیمه پایین جدول می‌روند و هرکدام برای رسیدن به بیشترین امتیاز و از دست ندادن جایگاه خود تلاش می‌کنند.

شهرداری ارومیه که در هفته چهارم از نماینده کاشان شکست خورد برای جبران امتیاز از دست رفته به مصاف بازرگانی جواهری گنبد می‌رود؛ در کرج سایپای البرز از شاگردان حسین معدنی در تیم باریج اسانس پذیرایی می‌کند.

کاله رده سوم جدولی مهمان شهرداری تبریز است. در ورامین تیم متین به مصاف میزان خراسان می‌رود. شاگردان مصطفی کارخانه که هم‌اکنون با 30 امتیاز بعد از تیم پیکان در رده دوم قرار دارنــــــد، برای حفظ فاصله‌شان از تیم‌های بعدی به هر سه امتیاز این بازی احتیاج دارند.

در آخرین بازی این هفته هم تیم پیشگامان کویر یزد در این شهر از نوین کشاورز پذیرایی می‌کند و پیکان صدرنشین هم در تهران میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس است.

برنامه کامل بازی‌های امروز به این شرح است:

شهرداری ارومیه ـ بازرگانی جواهری گنبد، شهرداری تبریز ـ کاله مازندران (ساعت 16)، سایپای البرز ـ باریج اسانس کاشان، پیکان تهران ـ آلومینیوم المهدی بندرعباس، متین ورامین ـ میزان مشهد، پیشگامان کویر یزد ـ نوین کشاورز (ساعت 17و30 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها