پیش از دیدار با نفت تهران در جام حذفی

گل‌محمدی: هواداران با پرسپولیس آشتی کرده‌اند

یحیی گل‌محمدی گفت: پیشکسوتان منتقد دوست ندارند روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد و من واقعا برای آن‌ها متاسفم.
کد خبر: ۵۳۵۶۴۹
گل‌محمدی: هواداران با پرسپولیس آشتی کرده‌اند

یحیی گل‌محمدی گفت: پیشکسوتان منتقد دوست ندارند روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد و من واقعا برای آن‌ها متاسفم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی حساسی با نفت داریم. فردا محکوم به برد هستیم و تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در این بازی انجام می‌دهیم. در چند روز گذشته همه کارهایی که لازم بوده است از جمله آنالیز و تمرین‌های خوب را انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم فردا هم بتوانیم با یک بازی خوب و هدفمند راهی دور بعد بازی‌ها شویم.

وی در پاسخ به این سوال که انتقادهای برخی از پیشکسوتان پرسپولیس در چند روز گذشته چه تاثیری در روند کاری تیم‌تان خواهد داشت گفت: بالاخره ممکن است تاثیراتی داشته باشد. صحبت‌هایی که دوستان می‌کنند موقعش الان نیست. آن‌ها می‌توانند اگر راهکاری دارند حضوری به من بگویند نه اینکه با این مسائل حاشیه‌ای تمرکز من و تیم را بر هم بزنند. به نظر من این افراد با این کار نشان می‌دهند که دوست ندارند روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد. من واقعا برای آن‌ها متاسفم.

 

گل محمدی با انتقاد از این پیشکسوتان گفت: مطمئن باشید که این صحبت‌ها خللی در کار من ایجاد نخواهد کرد و من با انگیزه و تمرکز بیشتر کارم را پیش می‌برم. اما این دوستان در حق پرسپولیس و هواداران کم‌لطفی می‌کنند. چند هفته‌ای است که هواداران بازی‌های خوبی از پرسپولیس می‌بینند و به گونه‌ای با تیم آشتی کرده‌اند. ما این حق را نداریم که این قدر راحت هواداران را از پرسپولیس دور کنیم. به نظر من آن‌ها خودشان رادر مقابل هواداران پرسپولیس قرار داده‌اند.

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به صحبت یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که گفته بود بگوویچ با دلالی به این تیم آورده شده گفت: همه من را می‌شناسند که اصلا به این بحث‌ها کاری ندارم. در این چند سالی که در فوتبال بوده‌ام اصلا وارد بحث دلالیسم نشده‌ام و با هر بازیکن یا مربی‌ای که صحبت کرده‌ام مستقیما حرف زده‌ام نه از طریق فرد دیگری. بگوویچ قبلا مربی من بوده و 10 – 12 سال است که او را می‌شناسم. شناخت کافی از او دارم. بگوویچ برای من مثل دوست و پدر است. چه دلیلی دارد که برخی افراد این صحبت‌ها را مطرح کنند. قصد آن‌ها فقط کشاندن پرسپولیس به حاشیه است.

 

 

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این افراد به این خاطر که پستی در پرسپولیس ندارند این حرف‌ها را می‌زنند گفت: مگر پرسپولیس چقدر پست دارد؟ یک سرمربی می‌خواهد و دو سه مربی. در اینجا جا دارد از همه پیشکسوتانی که در این چند روز حمایت کردند تشکر کنم. خیلی از آن‌ها با صحبت‌های مثبت خود تمرکز تیم را بالا می‌برند، من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. مخصوصا علی پروین را که شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند او در این شرایط حمایت نکند یا بخواهد اذیت کند اما پروین همه جوره از ما حمایت کرد و من از او ممنونم.

به گزارش ایسنا، در ادامه نشست خبری یحیی گل‌محمدی درباره تغییر ورزشگاه بازی فردا گفت: اعتراض ما به محل برگزاری بازی بر این مبنا بود که وقتی تماشاگران یک تیم دوست دارند تیم‌شان را تشویق کنند و همه چیز برای حمایت آن‌ها آماده است، چرا باید به ورزشگاهی برویم که ظرفیت کمی دارد؟ همه جای دنیا برای اینکه هواداران را به ورزشگاه بکشانند همه کار می‌کنند اما ما متاسفانه با بعضی تصمیم‌ها مانع از این اتفاق می‌شویم. من مشکلی با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نداشتم و برای من تختی یا آزادی فرق نمی‌کرد.

وی درباره شرایط بازیکنان تیمش هم گفت: خوشبختانه محرومی نداریم البته محمد قاضی تازه به تمرین‌های گروهی بازگشته و فکر می‌کنم از هفته آینده می‌تواند به طور صددرصد کارش را با تیم شروع کند.

بازیکن خط دفاعی تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم، سه بازی قبلی ما جرقه باشد. روندی که داشتیم، صعودی بوده و بازیکنان به این باور رسیده‌اند که هر تیمی را می‌توانند شکست دهند. در تمرین‌ها جو رقابتی و رفاقتی است و همدلی و صمیمیت در تیم موج می‌زند که همین باعث می‌شود، روندروبه رشدمان را ادامه دهیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه مندز، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از امروز در تمرین این تیم حاضر می‌شود، درباره نیمکت‌نشینی مهدوی‌کیا در چند بازی اخیر گفت: مهدی در سخت‌ترین شرایط مثل یک منجی برای پرسپولیس بود و در آن شرایط بحرانی تیم را نجات داد. خیلی از امتیازهایی را که گرفتیم، مدیون عملکرد مهدی هستیم. با این‌که در بازی‌های قبلی کمتر به بازی گرفته شد، به خاطر شخصیت بالایی که دارد، هیچ صحبتی نکرد و یک الگوی خوب برای همه بازیکنان ایرانی است. ممکن است در بازی‌های بعد بیشتر بازی کند اما باید از حسن اخلاق و انجام کارش تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت مهرزاد معدنچی به این تیم هم گفت: مهرزاد یکی از بزرگان و بازیکنان خوب ما بوده و پس از این‌که در لیست مازاد قرار گرفت، نتوانست تیمی پیدا کند و قراردادش هم فسخ نشد. خیلی از بازیکنان دوست داشتند که او به جمع ما برگردد و من هم علاقه داشتم که وقتی تیم پیدا نکرد، در کنار ما باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها