بگوویچ: دستیار گل‌محمدی شدن برایم مهم نیست

رابطه‌ام با او پدر و پسری است

مربی پرسپولیس گفت: اینکه دستیار شاگرد سابقم شده‌ام برایم اهمیتی ندارد و از اینکه در پرسپولیس هستم، احساس خوبی دارم.
کد خبر: ۵۳۵۶۰۱
رابطه‌ام با او پدر و پسری است

وبنگو بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که پس از مدت‌ها دوباره به تیم سابقم بازگشتم. وقتی که از پاس استعفا دادم و به تهران آمدم یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس این موضوع را فهمید با من تماس گرفت و پیشنهاد همکاری داد.

وی ادامه داد: گل‌محمدی یک پسر استثنایی است و رابطه ما همیشه پدر و پسری بوده است و فکر می‌کنم بتوانیم در کنار یکدیگر پرسپولیس را به نتایج خوبی برسانیم.

بگوویچ در پاسخ به این سؤال که یحیی گل‌محمدی زمانی شاگرد شما بود، اما حالا شما دستیار او شده‌اید و آیا این موضوع برایتان سخت نیست، گفت: به این چیزها اهمیت نمی‌دهم تنها باید بگویم از این که به پرسپولیس بازگشتم احساس خوبی دارم. البته در قرارداد من هم آمده است که به آکادمی پرسپولیس هم کمک کنم.

مربی پرسپولیس افزود: گل‌محمدی در سه هفته گذشته فوق‌العاده کار کرده و نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکل پرسپولیس را چه چیزی می‌داند، گفت: فعلا نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم. اجازه دهید پس از چند هفته در این مورد اظهار نظر کنم.

بگوویچ در پایان در مورد دلایل جدایی‌اش از پاس همدان گفت: دلایل شخصی وجود داشت و برای پاس در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها