نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل فجر:

چمن مصنوعی فجر به هر تیمی آسیب می زند

ماجدی: حضور ویسی در تیم ملی جوانان حقیقت ندارد

نکونام از استقلال نمی‌رود

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با رد شایعه حضور عبدالله ویسی در تیم جوانان گفت که این تیم اکنون در اولویت تصمیم‌گیری‌ها نیست.
کد خبر: ۵۳۵۵۹۱
نکونام از استقلال نمی‌رود

میرشاد ماجدی با رد شایعه انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم جوانان گفت: من تازه این کمیته‌ را تحویل گرفته‌ام و هنوز در مرحله مطالعه هست که چه کار باید کنیم. این حرف و حدیث‌ها ساخته و پرداخته کسانی است که دوست دارند فرد خاصی مربی تیم ملی شود. با تمام احترامی که برای آقای ویسی و سایر مربیان دارم می گویم که هنوز در رابطه با تیم ملی جوانان با هیچ مربی صحبت نکرده‌ایم چون اکنون زمان این کار نیست.

 

وی افزود: ابتدا باید برنامه‌ریزی کاملی داشته باشیم که مسابقات زیر 14 سال را که میزبانش هستیم به خوبی برگزار کنیم و پس از آن تیم نوجوانان را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. وقتی زمان به جوانان رسید با تشکیل کار گروهی گزینه‌های هدایت تیم را مشخص می‌کنیم.

 

ماجدی در ادامه درباره شایعه جدایی قریب الوقوع جواد نکونام از استقلال به ایسنا گفت: از شرایط قرارداد نکونام خبر ندارم، اما مطمئن هستم که همه بازیکنان استقلال و از جمله نکونام تا پایان فصل در تیم می‌مانند. خود جواد هم یک بازیکن حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند که چطور قرارداد بسته و تا چه زمانی باید در استقلال بماند.

 

وی ادامه داد: تمام آنچه درباره رفتن نکونام از استقلال مطرح می‌شود، حرف و حدیث‌های حاشیه‌ای است. ما از اسفند باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و این حاشیه‌ها جلوی حضور قدرتمندمان را در این رقابت‌ها می‌گیرد. مطمئنا مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به خوبی این حاشیه‌ها را می‌شناسند و اجازه نمی‌دهند که این‌ها روند صعودی تیم را به خطر بیندازد.

 

ماجدی درباره وضعیت استقلال پس از تساوی برابر ذوب آهن هم گفت: خوشبختانه تیم خوب و سرحالی داریم و بازیکنان به آمادگی لازم رسیده‌اند. در بازی با ذوب آهن هم معتقدم مسایل غیر فنی خیلی در نتیجه‌ تاثیر گذاشت. هوای سرد و کیفیت پایین زمین کار را خراب کرده بود. اگر بازی حداقل دو ساعت زودتر برگزار می‌شد شاید وضعیت بهتر می‌بود. به هر حال بازیکنان تکنیکی ما نتوانستند در آن زمین توانایی خود را بروز دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها