بازی ما با نفت در ورزشگاه آزادی برگزار شود!

مجبوریم با ماسک تمرین کنیم

بازی با گهر می‌توانست برای‌مان گام بلندی باشد اما سلامت بازیکنان برای‌مان اهمیت بیشتری دارد.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۲
مجبوریم با ماسک تمرین کنیم

یحیی گل‌محمدی پس از تمرین صبح امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به آلودگی هوا شرایط خیلی حساسی داریم، همانطور که دیدید بازی روز جمعه ما مقابل گهر به دلیل آلودگی‌ها لغو شد.

 

وی با اشاره به اینکه ممکن بود آلودگی هوا لطماتی به تماشاگران و بازیکنان بزند به همین دلیل از مسئولان بابت اینکه به فکر سلامت بازیکنان هستند، تشکر می‌کنم، افزود: ما روند رو به رشدی داریم و بازی با گهر می‌توانست برای ما گام بلندی باشد اما سلامت بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

 

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد دلیل برگزاری تمرینات این تیم در فضای آزاد تصریح کرد: برای برگزاری تمرین در زمین مناسب و خارج از تهران با چند جا تماس گرفتیم اما کیفیت بد زمین‌ها ما را مجبور کرد، در ورزشگاه خودمان کار را ادامه دهیم، در این شرایط چاره‌‍ای جز این کار نداشتیم جز اینکه بازیکنان با ماسک تمرین کنند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای اینکه بازیکنان شرایط خوب بدنی خود را از دست ندهند، مجبور به برگزاری تمرین در هوای آلوده شدیم. من با چک کردن سایت‌های هواشناسی متوجه شدم در دو روز آینده نیز شرایط هوا همینطور ادامه خواهد داشت، بنابراین باید ببینیم مسئولان برای بازی با نفت چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

گل‌محمدی در مورد اضافه شدن وینگو بگوویچ به ترکیب پرسپولیس اظهار داشت: ما به دنبال یک مربی باتجربه بودیم بعد از اینکه فهمیدم ایشان با پاس همدان قراردادش را فسخ کرده است. با شناختی که از وی  داشتم، تصمیم گرفتیم وینگو بگوویچ به ترکیب پرسپولیس اضافه شود. من خیلی خوش‌بین هستم تا بتوانیم از تجربیات بگوویچ استفاده کنیم.

 

وی در ادامه در مورد بازی حساس این تیم مقابل نفت در جام حذفی که قرار است در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، تصریح کرد: این بازی بسیار حساس است و پیروزی در آن برای‌مان اهمیت زیادی دارد زیرا شانس خوبی برای آسیای شدن ما است، انشاءالله بتوانیم با یک بازی خوب در این دیدار پیروز شویم.

 

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: نمی‌دانم این زمین گنجایش 50-60 هزار هوادار را دارد یا خیر؟ قطعا تماشاگران ما خیلی خوب از این بازی استقبال می‌کنند. خواسته ما از سازمان لیگ این است که با توجه به اینکه حداقل 50 هزار نفر برای تماشای دیدار ما با  نفت می‌آیند، این بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها