برای اولین‌بار در تاریخ اسکی ایران

کیادربندسری به مسابقات قهرمانی جهان راه یافت

سال کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم که اهمیت و حساسیت ویژه ای برای اسکی بازان دارد. بنابراین باید نهایت تلاش مان را انجام بدهیم تا از فرصتهای مناسب برای کسب جواز ورود به المپیک نهایت استفاده را ببریم.
کد خبر: ۵۳۵۵۲۰
ساوه شمشکی: در  سوچی 5 نماینده خواهیم داشت

رییس فدراسیون اسکی گفت: در المپیک زمستانی 2014 که به میزبانی سوچی روسیه برگزار می شود، پنج نماینده خواهیم داشت.

عیسی ساوه شمشکی در مورد برگزای لیگ بین المللی اسکی آلپاین گفت: در این رقابت ها ورزشکاران کشورهای اسلونی، لهستان و هند با رنکینگ زیر صد جهانی حضور داشتند که خوشبختانه باعث بالا رفتن سطح کیفی شده بود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رقابت ها ارتقاء امتیاز ورزشکاران و کسب سهمیه المپیک و میدان دادن به اسکی بازان جوان است و امیدواریم که میزبانی این رقابت ها زمینه رشد و پیشرفت اسکی ایران را فراهم کند.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: سال کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم که اهمیت و حساسیت ویژه ای برای اسکی بازان دارد. بنابراین باید نهایت تلاش مان را انجام بدهیم تا از فرصتهای مناسب برای کسب جواز ورود به المپیک نهایت استفاده را ببریم.

ساوه شمشکی با تاکید براینکه قصد داریم زمینه حضور تعداد بیشتری از اسکی بازان کشور را در بازی های المپیک زمستانی فراهم کنیم، گفت: تمام تلاش فدراسیون این است که در المپیک زمستانی سوچی 3 اسکی باز مرد و 2 نماینده زن داشته باشیم.

وی برگزاری تورنمنت ها و مسابقات بین المللی در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: باید شرایط حضور ورزشکاران خارجی در ایران را مهیا کنیم و این اقدام امکان پذیر نخواهد بود جز با تامین امکانات حرفه ای برای ورزشکاران.

رییس فدراسیون اسکی ادامه داد: حداقل این امکانات تهیه بلیت رفت و برگشت برای ورزشکار است که همین مساله برای فدراسیون بار مالی زیادی دارد و امیدوارم مسوولان دراین خصوص مساعدتهای لازم را داشته باشند.

وی در پایان نگاه مسولان ورزش ایران را نسبت به رشته اسکی مثبت خواند و گفت: خوشبختانه تا به امروز و با وجود مشکلات بسیاری که گریبانگیر ورزش کشور است، حمایت خوبی از ورزش اسکی صورت گرفته که جای قدردانی و تشکر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها