رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت، بازی‌های معوقه هفته بیستم لیگ برتر با یافتن جای خالی در تقویم در سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۵۵۱۳
بهروان: دلیلی برای لغو دیدار ذوب آهن-استقلال وجود ندارد

غلامرضا بهروان با اشاره به لغو برخی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، جام خلیج فارس به دلیل آلودگی هوا گفت: "با توجه به مصوبه شورای تامین استان تهران و نامه‌ این شورا به فدراسیون فوتبال بازی‌ها در تهران لغو شد. با توجه به برگزاری جام حذفی در روزهای 19 و 20 دی و همچنین حضور 4 باشگاه‌ در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین برپایی اردوی تیم ملی کار برای سازمان لیگ بسیار دشوار شده است."

 

او درباره زمان احتمالی برگزاری دیدارهای عقب‌افتاده لیگ برتر عنوان کرد: "تلاش داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نه تیم ملی و نه نمایندگان فوتبال ایران در آسیا لطمه‌ای نبینند. مطمئن باشید با یافتن جای خالی در تقویم برگزاری بازی‌ها، دیدارهای عقب‌افتاده را در سال جاری برگزار می‌کنیم."

 

بهروان با اشاره به انجام دیگر دیدارهای هفته در شهرستان‌ها افزود: "بازی ذوب‌آهن و استقلال در فولادشهر انجام می‌شود. با توجه به فاصله 40 کیلومتری فولادشهر تا اصفهان دلیلی برای برگزارنشدن این رقابت وجود ندارد."

 

رییس سازمان لیگ در پایان از انجام بازی‌های جام آزادگان در روز یکشنبه از جمله در شهر آلوده‌ای همانند اراک خبر داد و گفت، برگزاری بازی‌ها دراین روز مانعی ندارد؛ چرا که شرایط آب‌وهوایی به حالت عادی باز می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها