نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل فجر:

چمن مصنوعی فجر به هر تیمی آسیب می زند

از اسپانیایی‌ها اصرار، از هافبک استقلالی‌ها انکار

نکونام: با اوساسونا مذاکره‌ای نداشته‌ام

هافبک آبی پوشان پایتخت از وجود هرگونه گفت‌وگو در این باره ابراز بی‌اطلاعی کرده.
کد خبر: ۵۳۵۴۸۵
نکونام: با اوساسونا مذاکره‌ای نداشته‌ام

در حالی که جواد نکونام از هر گونه گفت‌وگو بر سر بازگشتش به فوتبال اسپانیا و پوشیدن دوباره پیراهن اوساسونا ابراز بی‌اطلاعی می‌کند، پایگاه اینترنتی روزنامه‌ دیاریودیناوارا از آغاز گفت‌وگوها بر سر انجام این جابجایی نوشت.

پایگاه اینترنتی این روزنامه‌ اسپانیایی در خبری از کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نوشت: اوساسونا و جواد نکونام گفت‌و‌گوها بر سر امکان بازگشت این بازیکن خط میانی به فوتبال اسپانیا در زمستان جاری را آغاز کرده‌اند.

به گفته منابع آگاه باشگاه اوساسونا این تیم همچنان به بازگشت نکونام فکر می‌کند. به نوشته این سایت اوساسونا در هر حال در مهلت زمستانی جابجایی بازیکنان دو خرید تازه خواهد داشت تا با کمک آنها به وضعیت خود در جدول این فصل رقابت‌های لیگا سر و سامان دهد.

این روزنامه‌ این پرونده‌ را عملیات «نکونام» نامیده و نوشته است: با توجه به ناکامی اوساسونا در خرید هافبک خیخون احتمال بازگشت نکو جدی‌تر از همیشه است. هر چند امکان حضور هم زمان نکونام و میگوئل دلاس کوئواس در اوساسونا هم وجود دارد.

همزمان هافبک آبی پوشان پایتخت از وجود هرگونه گفت‌وگو در این باره ابراز بی‌اطلاعی کرده. او چند روز پیش به ایسنا گفته بود باشگاه اوساسونا نه با من و نه با مدیر برنامه‌هایم مذاکره‌ای نداشته است.

این در حالی است که نکونام روز گذشته پس از بازی با سایپا با خبرنگاران گفت‌وگو نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها