مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس :

امیدوارم کار ما با دنیزلی به شکایت نرسد

اولویت‌مان حل مسالمت آمیز مشکل دنیزلی است

قراردادی گم نشده!

اولویت‌مان حل مسالمت آمیز این مسئله است، در غیر اینصورت برای دفاع از منافع باشگاه پرسپولیس از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۴۸۱
قراردادی گم نشده!

مصطفی شکری  در خصوص مطالبه مالی باشگاه پرسپولیس از مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار بود دنیزلی طلب مالی را که باشگاه پرسپولیس به واسطه قراردادش با وی دارد، را تا پایان دسامبر سال 2012 پرداخت کرده و در واقع با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کند.

وی در همین خصوص افزود: دنیزلی تا این لحظه حدود 15 درصد از مطالبات مالی باشگاه را پرداخت کرده و قرار است طبق توافقی که در نشست قبلی با وی داشته‌ایم، هفته آینده به ترکیه سفر کرده و 50 درصد دیگر از باقی مانده طلب باشگاه را از وی بگیرم. ضمن اینکه 35 درصد باقیمانده نیز در مدت کوتاهی توسط وی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود.

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: با توجه به اینکه دنیزلی به تازگی با باشگاه ریزاسپور ترکیه قرارداد بسته، قطعاً کارمان برای دریافت طلب باشگاه راحت‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه حسن رفتار و روابط خوبی بین دنیزلی و باشگاه پرسپولیس وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر اولویت نخست‌مان حل مسالمت آمیز این موضوع است اما گر طلب باشگاه در موعد مقرر پرداخت نشود، برای دفاع از منافع باشگاه پرسپولیس از همه ظرفیت‌های قانونی خود استفاده می‌کنیم.

شکری اضافه کرد: هر چند که بعید می دانم به دلیل روابط حسنه‌ای که دنیزلی با باشگاه پرسپولیس دارد کار به شکایت‌ ما از این مربی به کمیته انضباطی فیفا بکشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد دنیزلی با باشگاه پرسپولیس گم شده؟، اظهار داشت: این خبر کذب است و قصد شکایت منبع مطرح کننده این خبر را داریم. در باشگاه پرسپولیس اسناد حقوقی طبقه‌بندی شده بوده و هر فردی اجازه دسترسی آسان به آنها را ندارد.

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: بنابراین در چنین شرایطی چگونه ممکن است قرارداد سرمربی پیشین پرسپولیس با باشگاه گم شده باشد. مطمئن باشید نسخه مربوط به قرارداد دنیزلی در اختیار ما قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها