به داورانی که شبهه‌ای درباره‌شان هست، قضاوت داده نمی‌شود

کفاشیان: در مجمع استعفا خواهم داد

اعضای مجمع کارمندان فدراسیون هستند

رفتن کفاشیان به نفع خودش و فوتبال است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به نتایجی که کفاشیان کسب کرده رفتن او هم به نفع خودش و هم به نفع فوتبال خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۵۴۷۶
رفتن کفاشیان به نفع خودش و فوتبال است

غلامرضا سمندر در خصوص مسائلی که کفاشیان درباره استعفا خود مطرح کرده گفت: با توجه به کارنامه او فکر می‌کنم رفتن وی به نفع فوتبال و خودش است.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند اعضای مجمع با رئیس فدراسیون موافق هستند، خاطرنشان کرد: طبیعی است که اعضا از کفاشیان حمایت کنند. مشکل اصلی مجمع فدراسیون این است که اکثر اعضای آن کارمندان فدراسیون هستند. خود کارمندان فدراسیون تصمیم گیرنده هستند. به نظرم باید تغییراتی در مجمع به وجود بیاید. شما ببینید رؤسای هیئت فوتبال در مقابل مدیران عامل باشگاه‌ها قابل مقایسه نیستند. طبیعی است این افراد از کفاشیان حمایت می‌کنند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده یادآور شد: امیدی به نتیجه برگزاری این جلسه ندارم و فکر می‌کنم تغییری حاصل نشود. در هر حال با رفتن کفاشیان چه کسی می‌خواهد این سمت را بر عهده بگیرد. یک شخصی می‌آید همانند کفاشیان و همین اوضاع تکرار می‌شود. باید تغییرات اساسی رخ دهد. مگر با رفتن کفاشیان دادکان می‌آید؟

سمندر در مورد اینکه آیا با رئیس فوتبالی موافق است، تاکید کرد: یک بحثی که بر سر زبان‌ها افتاده و از آن سوءاستفاده هم می‌شود این است که باید شخص فوتبالی باشد، اما مگر تنها این موضوع کافی است. شخصی باید رئیس فدراسیون باشد که هم فوتبالی باشد هم مدیر. به نظرم در بین فوتبالی‌ها افراد کمی هستند که مدیر باشند.

وی در مورد تغییر و تحولات در برخی از کمیته‌ها و همچنین صحبت‌هایی در مورد رفتن بهروان تصریح کرد: با این اوضاع چیزی درست نمی‌شود. بحث نفر نیست، مگر عزیز محمدی نبود. شاید افراد زیادی با او مخالف بودند اما او رفت و چیزی درست نشد بلکه بدتر هم شد. باید تغییرات اساسی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها