فوتبال ایران ناسالم است

قاسمپور: قراردادم با مس فسخ نشده

سرمربی سابق باشگاه مس کرمان فوتبال ایران را ناسالم دانست و گفت، باید با این وضعیت برخوردی قاطع شود.
کد خبر: ۵۳۵۴۷۲
قاسمپور: قراردادم با مس فسخ نشده

ابراهیم قاسمپور  گفت: قرارداد من با باشگاه مس کرمان فسخ نشده است و اگر قانون اجازه ثبت قرارداد جدید را نمی‌دهد، باید بررسی شود که قرارداد بوناچیچ از چه واسطه و رابطه‌ای ثبت شده و مسئولان مربوطه توضیحاتی در این رابطه ارائه کنند.


وی در پاسخ به سوالی درباره شایعه جانشینی مظلومی در همان اوایل فصل و ارتباط آن با شائبه طرح برکناری خودش گفت: دست‌هایی در کرمان بود که مانع از کار کردن می‌شد. من نیز فردی نبودم که به این افراد باج بدهم و بعد از مدتی این باج‌خواهی و مشکلات به بازیکنان هم کشیده شد و عنایتی، حسین‌خانی و آرمان شهدانژاد هم بعد از مدتی متوجه شدند، مشکل قاسمپور نیست و عده‌ای به دنبال منافع خودشان هستند.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که آیا خود باشگاه متوجه وجود این افراد نیست، مدعی شد: نمی‌دانم، ولی مدیریت هم منافعی دارد و برای حفظ منافع شاید بستن چشمان در برخی موارد لازم باشد.

وی در ادامه به جو فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که مافیا بخواهد کسی را خراب کند، در ماشین فردی که حتی سیگار نمی‌کشد، مقدار زیادی مواد مخدر جاسازی می‌کند. این مثال دقیقا جو فوتبال ماست. در این فضا بده - بستان شکل گرفته و چگونه می‌توان در چنین محیطی این مسایل را اثبات کرد؟ امثال فردوسی‌پور این همه تلاش کردند، ولی به چه دستاوردی رسیدند؟ همان‌هایی که گفته شد، مشکل دارند، به لیگ یک رفتند و گاه به لیگ برتر برگشتند. من فوتبال ایران را سالم نمی‌بینم. این فوتبال پر از زدوبند، دروغ و حق را ناحق کردن و باندبازی شده است.

وی درباره راه‌حل این مشکلات گفت: منحل شدن فوتبال ایران بهترین کار است. آیا با گرفتن چند خرده فروش موادمخدر می‌توان مشکل موادمخدر را در ایران حل کرد؟ اگر قرار به برخورد قاطعانه باشد، کمیته‌ای از فدراسیون و قوه‌قضاییه - که اختیار عمل داشته باشند - باید وارد عمل شوند.

سرمربی سابق مس کرمان در مورد سرنوشت این تیم در پایان فصل گفت: تیم مس توانایی‌های بسیار بالایی دارد و آنهایی که به دنبال رفتن من از کرمان بودند، شاید اکنون دور هم جمع و موفق شوند. البته بنده برای مردم خوب کرمان آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره میزان دریافتی‌اش نیز گفت: قرارداد داخلی را که حیف و میل کردند و اصلا قبولش ندارند و 50 – 60 درصد قرارداد فدراسیونی خود را دریافت کرده‌ام.

قاسمپور در پایان از دو پیشنهاد لیگ یکی خود خبر داد که به علت شهرستانی بودنشان، احتمال پیوستنش به آن دو تیم را منتفی دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها