رییس فدراسیون والیبال:

آمدن ولاسکو به ایران قطعی است

رییس فدراسیون والیبال آمدن ولاسکو به ایران را قطعی دانست و اعلام کرد : این مربی برای امضای قراداد خود هفته آینده به کشورمان سفر می کند.
کد خبر: ۵۳۵۴۶۳
آمدن ولاسکو به ایران قطعی است

رییس فدراسیون والیبال آمدن ولاسکو به ایران را قطعی دانست و اعلام کرد : این مربی آرژانتینی الاصل برای امضای قراداد خود هفته آینده به کشورمان سفر می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی با اشاره به مسایل مطرح شده طی روزهای اخیر در خصوص سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خولیو ولاسکو هفته آینده به ایران می آید تا بحث قراردادش برای ادامه همکاری با تیم ملی والیبال را به پایان برساند.

وی در خصوص اظهارنظرهای برخی افراد درباره قراردادهای ولاسکو با باشگاه های خارجی افزود: ولاسکو
همیشه پیشنهادهای خوبی از تیم های باشگاهی و ملی از کشورهای مختلف داشته و این موضوع مربوط به حالا نیست. او تا زمانی که با تیمی قرارداد داشته باشد با سایر تیم ها کار نمی کند.
هم اکنون هم باشگاه های ایتالیا در خواست همکاری با او را دارند اما او اعلام کرده که هفته آینده به ایران می آید تا قراردادش را امضا کند.

در هر حال هفته آینده قطعا وضعیت و تکلیف ولاسکو مشخص می شود و اگر با او قرارداد نبندیم تیم های آرژانتین، آمریکا، ژاپن و ... او را می خواهند. خولیو ولاسکو مربی است که به دلیل تجربه بالا و افتخارات فراوانش همه خواستار همکاری با او هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها