نمایندگان فیفا تابستان آینده به تهران می‌آیند

دایی، مهدوی‌کیا، خداداد و جلالی دور یک میز

رئیس آکادمی ملی فوتبال از سفر نمایندگان فیفا برای بررسی آکادمی باشگاه‌های ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۴۳۵
دایی، مهدوی‌کیا، خداداد و جلالی دور یک میز

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر محمد علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال درباره نشست مسئولان آکادمی تیم‌های لیگ برتری گفت: در پی برگزاری نشست‌های مستمر با مسئولان باشگاه‌های لیگ برتری قصد داریم تا از مسئولان آکادمی‌های تیم‌های لیگ برتر دعوت کرده تا برنامه‌های سال 1392 را به صورت مدون و کامل طراحی کنیم. تاکنون تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان، ذوب آهن، مس و تراکتورسازی تبریز مجوز آکادمی را گرفته و در جلسه‌ای که بیست و ششم دی برگزار می‌شود در خصوص باشگاه‌های سایپا، پیکان، نفت آبادان و راه آهن به بحث وبررسی می‌پردازیم که در صورت داشتن شرایط، این باشگاه‌ها نیز مجوز آکادمی ملی فوتبال را کسب کنند. در واقع 50 درصد باشگاه‌های لیگ برتری مجوز آکادمی فوتبال را داشته و در سال 91 فعالیتهای خوبی را انجام داده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: منظور ما از داشتن آکادمی این است که با تشکیل شوراهای مختلف آکادمی، انتخاب مدیر آکادمی، تشکیل تیم‌های پایه در رده‌های سنی مختلف با کادر فنی و پزشکی مجزا، مهیا کردن شرایط سخت افزاری نظیر کلاس‌های آموزشی، زمین فوتبال چمن طبیعی و مصنوعی شرایط را برای تیم‌ها و آینده فوتبال به گونه‌ای فراهم کنیم که شاهد رشد و گسترش در این رشته ورزشی باشیم. امیدوار هستم در سال 92 با پیگیری‌های انجام شده و محدودیت‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ما مشخص کرده، مابقی تیمهای لیگ برتری را به این مجموعه وارد کنیم.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در خصوص حضور مسئولان فیفا در ایران و بررسی شرایط آکادمی ملی فوتبال گفت: دیوید بروجا و ماجد نمایندگان فیفا به ایران سفری داشته و از نزدیک امکانات آکادمی را نظاره کردند. طی جلسه‌ای که با نمایندگان فیفا برگزار کردیم، پیشنهاد تشکیل آکادمی ملی فوتسال را ارائه کردیم که این پیشنهاد مورد استقبال فیفا قرار گرفت. در همین راستا مسئولان فیفا از ما خواستند تا اطلاعات مورد نظر در خصوص تشکیل این آکادمی را در اختیارشان قرار بدهیم و ضمن اینکه به احتمال فراوان این نمایندگان در تابستان 92 به ایران سفری خواهند داشت تا شرایط را برای فراهم کردن آکادمی ملی فوتسال بررسی کنند.

وی در پایان در خصوص نشست کمیته مربیان و نشست مسئولان شورای همایش بین المللی علم و فوتبال گفت: روز سه شنبه هفته جاری جلسه کمیته مربیان برای دومین همایش بین المللی علم و فوتبال برگزار می‌شود که علی دایی، مهدی مهدوی کیا، مجتبی تقوی،امیر حاج رضایی،خداداد عزیزی و مجید جلالی حضور دارند و پس ازاین نشست، جلسه مسئولان شورای همایش بین المللی علم و فوتبال با حضور دکتر قراخانلو، دکتر هاشمیان، دکتر احسانی، دکتر کردی، مجید جلالی و علیرضا رحیمی برگزار می شود تا برای برگزاری هر چه بهتر دومین همایش بین المللی علم و فوتبال برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها