هیچ وقت نگفته‌ام این حکم پایان فصل اجرا می‌شود و از اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم متعجبم!
کد خبر: ۵۳۵۴۳۲
حکم تماشاگران داماش فصل جاری اعمال می‌شود

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حکم تماشاگران داماش در فصل جاری اعمال می‌شود، گفت: هیچ وقت نگفته‌ام این حکم پایان فصل اجرا می‌شود و از اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم متعجبم!

اسماعیل حسن‌زاده با بیان اینکه حکم محرومیت 2 جلسه‌ای تماشاگران داماش به پایان فصل موکول نشده است، در این باره اظهار کرد: پس از صدور این حکم، باشگاه داماش از کمیته انضباطی درخواست اعاده دادرسی کرد و ما هم پس از بررسی مجدد، حکم نهایی را اعلام می‌کنیم که ممکن است هیچ تفاوتی با حکم فعلی نداشته یا اینکه از آن بیشتر یا کمتر باشد.

وی در واکنش به اینکه " مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان مدعی شده که شما در یک برنامه رادیویی اعلام کردید، اجرای این حکم به پایان فصل موکول شده است" و ظاهرا این اقدام بخاطر تهدیدهای امیرعابدینی صورت گرفته، با تعجب به ایسنا گفت: اصلا چنین نیست! من کی این حرف را زدم؟ موضوع حکم محرومیت تماشاگران داماش همین است که اعلام کردیم. حتی بعد از اعاده دادرسی، وقتی حکم را صادر کنیم،‌ آنها دیگر نمی‌توانند از شورای استیناف درخواست تجددنظر داشته باشند چون حکم بعد از اعاده دادرسی قطعی و لازم‌الاجراست.

رییس کمیته انضباطی افزود: ما بخاطر مصاحبه‌هایی که امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش داشته، حتی او را به کمیته انضباطی احضار کردیم و این موضوع پرونده جداگانه‌ای دارد و واقعا متعجبم و نمی‌دانم چرا این موضوع‌ها را به یکدیگر ربط می‌دهند و به راحتی این طور علیه ما قضاوت می‌کنند.‌

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که چه زمان تکلیف اعاده دادرسی مشخص می‌شود، به ایسنا گفت: عصر امروز (دوشنبه) به کمیته می‌روم و با بررسی برنامه‌ها زمان‌هایی را برای برگزاری جلسات این پرونده تعیین می‌کنیم. ضمن اینکه داماش گفته تصاویر جدیدی را می‌خواهد برای ما ارسال کند که باید آنها را هم ببینیم.

وی همچنین با بیان اینکه کمیته انضباطی رضا شاهرودی را سه جلسه محروم کرده و او حتی یک جلسه از این محرومیت را طی کرده است، اظهار کرد: متاسفانه تلویزیون به اشتباه اعلام کرد که ما هنوز با رفتار رضا شاهرودی برخورد نکرده و حکمی برایش صادر نکردیم، این کار انجام شده و قرار است این اشتباه را اصلاح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها