فجر - پرسپولیس در حافظیه

فقط یک بلیت برای یک نفر

جهت پیشگیری از رواج بازار سیاه در روز بازی فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس، به هر نفر فقط یک بلیط فروخته می‌شود .
کد خبر: ۵۳۵۲۰۹
فقط یک بلیت برای یک نفر

رئیس هیات فوتبال استان فارس از برگزاری دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز خبر داد.

سیدهادی آیت‌اللهی در مورد محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مسابقه که طبق برنامه اعلام شده روز یکشنبه دهم دی‌ماه انجام شود، در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای تماشاگرانی که قصد دارند با حضور در ورزشگاه دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند، 11هزار بلیت در نظر گرفته شده است. بلیت فروشی هم در جایگاه‌های جنب ورزشگاه حافظیه و از ساعت 6 صبح روز بازی انجام می‌شود. 

رئیس هیات فوتبال استان فارس اضافه کرد: جهت پیشگیری از رواج بازار سیاه در روز بازی فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس، به هر نفر فقط یک بلیط فروخته می‌شود و خریدار باید در همان لحظه با بلیط وارد ورزشگاه شود.

وی ادامه داد: ساختار فیزیکی ورودی ورزشگاه حافظیه به گونه‌ای تعبیه شده که پس از خرید بلیت ، تنها راه پیش رو، ورودی ورزشگاه است و هر کس بلیط خریداری کرد، باید بلافاصله وارد ورزشگاه شود. 

آیت‌اللهی تصریح کرد: افرادی که دعوتنامه ویژه دارند و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه باید برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که تا قبل از ساعت 12:30 دقیقه با به همراه داشتن کارت خبرنگاری و یا دعوتنامه وارد ورزشگاه شوند. البته در این بازی ورودی هواداران فجرسپاسی و پرسپولیس مجزاست تا مشکلی برای هیچ کدام از علاقه‌مندان دوتیم بوجود نیاید.

تمرین نکردن تیم‌ها در زمین اصلی

وی در مورد محل تمرین دو تیم هم تاکید کرد: با توجه به شرایط زمین ورزشگاه حافظیه، قبل از برگزاری بازی هیچ کدام از تیم‌ها در این ورزشگاه تمرینی نخواهند داشت تا آسیبی به چمن وارد نشود.       

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تا زمان مناسب شدن وضعیت چمن ورزشگاه فقط بازی تیم فجرسپاسی شیراز با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها