ماجدی: نمی دانم او چه می خواهد

حل مشکل نکونام با ده دقیقه صحبت

به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی از برخی مسائل در باشگاه استقلال ناراحت است و به همین دلیل در تمرین روز گذشته شرکت نکرد.
کد خبر: ۵۳۵۱۶۱
حل مشکل نکونام با ده دقیقه صحبت

روز گذشته درحالی که فرهاد مجیدی اولین تمرین خود را با استقلال پشت سر گذاشت جواد نکونام که به تازگی با مدیریت باشگاه جلسه ای برای ماندن در تیم پشت سر گذاشته بود در تمرین حاضر نشد تا شایعه قهر او از استقلال و حتی بحث ناراحتی او از جذب مجیدی قوت بگیرد.

در این خصوص میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال اظهار داشت: مشکل جواد نکونام نمی دانم چیست و اتفاقا روز گذشته هم با او صحبت کردم و گفت یکسری حرف ها دارد و من مطمئن هستم که با صحبت 10 دقیقه فتح الله زاده با او همه چیز حل می شود.

وی افزود: نکونام قهر نکرده و من با قاطعیت می گویم که مسئله نکونام هیچ ربطی به فرهاد مجیدی ندارد. نکونام یک الگو برای بازیکنان جوان است و باشگاه استقلال می خواهد از این بازیکن به شکل بهینه حتی در زمینه های دیگر استفاده کند.

ماجدی تصریح کرد: ما از نکونام هم توقع داریم که بزرگ تر فکر کند. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های قوی هم گروه است و استقلال به تجربه بازیکنی مثل نکونام نیاز دارد. یکسری مسئل تنها به وسیله مدیریت باشگاه حل می شود و این مورد هم از همین دسته است. باشگاه با یک بازیکن فوق حرفه ای روبرو است و قطعا صحبت های نکونام از سوی باشگاه شنیده می شود. باز هم تاکید می کنم که مشکل نکونام حاد نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها