مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان : به خدا واگذارشان می کنم

جواب دندان‌شکن به جای دهان پرکن!

آقایان را به خدا واگذار می‌کنم. این کارها اصلا جالب نیست. انسان‌ها قبل از مطرح کردن هر حرفی باید به ذات آن حرف فکر کنند .
کد خبر: ۵۳۵۱۵۴
جواب دندان‌شکن به جای دهان پرکن!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در رابطه با اتهامات مطرح شده گفت: اگر بخواهیم موضوع را پیگیری کنیم تا آخر می‌رویم و جواب دندان‌شکن به آقایان می‌دهیم.

 

حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتهاماتی که خداداد افشاریان به او زده و گفته که مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان با یکی از اعضای کمیته داوران رابطه تجاری دارند، توضیح داد: آقایان را به خدا واگذار می‌کنم. این کارها اصلا جالب نیست. انسان‌ها قبل از مطرح کردن هر حرفی باید به ذات آن حرف فکر کنند چون من می‌توانم از قلبم بگذرم اما خدا نخواهد بخشید. تهمت زدن کار بسیار زشتی است.

 

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم پیگیری‌هایمان را شروع کنیم شک نکنید تا آخرش می‌رویم و نه تنها جواب دهان پرکن بلکه جواب دندان‌شکن خواهیم داد. یک سری کارها هم انجام داده‌ایم اما امیدواریم خدا کمکشان کند تا این کارها را نکنند. آن‌ها نباید مشکل شخصی خود را به ما ربط دهند.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان همچنین درباره کناره‌گیری از جام حذفی بیان کرد: ما بهترین کار را کردیم. ساختار جام حذفی یعنی چه؟ یعنی حضور تمام تیم‌های ورزشی لیگ‌های دسته یک، دو و سه در یک جام. جامی که با 25 تیم برگزار شود به چه دردی می‌خورد؟ این بازی‌ها باری به هر جهت بود تا فقط انجام شود. ما در آن ثمره‌ای ندیدیم و کنار کشیدیم. بازی پرسپولیس و ملوان را دیدید. تیمی مثل ملوان 6 گل بخورد خوب نیست. آن‌ها یا آماده نبودند یا اینکه جام حذفی را ساده گرفتند. در هر صورت ما صلاح دیدیم در چنین جامی شرکت نکنیم.

 

جباری زاده در ادامه درباره جذب میلاد میداودی مطرح کرد: خط دفاعی آلومینیوم بهترین خط دفاعی در لیگ است اما در خط حمله مشکل گلزنی داشتیم. البته این اواخر بازیکنان خودمان جبران کرده بودند اما یک نفر را می‌خواستیم که به ما کمک کند. از بودجه هم زیاد خارج نشدیم اما کدام باشگاه مشکل مالی ندارد؟ به هر حال میلاد از استقلال آمده و جنوبی هم است و مردم دوستش دارند. همچنین ما مجتبی زارعی و مهرداد آوخ را هم جذب کرده‌ایم و به دنبال جذب دو بازیکن دیگر هم هستیم.

 

مدیرعامل آلومینیوم در پایان با تاکید بر اینکه همچنان از اکبر میثاقیان حمایت می‌کند، افزود: میثاقیان به شدت کار می‌کند و علاقه‌مند است. ما هم از او راضی هستیم. به هر حال ما سعی می‌کنیم از انتخاب خودمان حمایت کنیم اما اگر جایی احساس کردیم که به بن‌بست رسیدیم، کاری خواهیم کرد اما خدا را شکر با بضاعتی که داشتیم جایگاه خوبی در جدول داریم و قطعا در نیم فصل دوم شاهد آلومینیوم دیگری خواهید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها