رویانیان از پرسپولیس می رود؟

نام منتقمی در میان است

شناخت رویانیان از من به زمانی برمی گردد که من مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران بودم و وی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران بود.
کد خبر: ۵۳۵۱۵۳
نام منتقمی در میان است

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه نیامده تا جایگزین محمد رویانیان شود، گفت: توان ندارم دو مسئولیت را به طور همزمان برعهده بگیرم بنابراین دیگر به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز فعالیت نخواهم کرد

به گزارش مهر، بهروز منتقمی در خصوص دلایل حضورش به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس یک باشگاه بزرگ مردمی است که جزو سرمایه های ملی محسوب می شود بنابراین من به پرسپولیس آمدم تا به رویانیان و سایرعوامل باشگاه کمک کنم.

وی در همین خصوص افزود: من علاوه برداشتن تحصیلات مدیریت ورزشی دارای سالها تجربه در این خصوص نیز هستم و می خواهم این تجارب خود را در اختیار این باشگاه مردمی قرار دهم.

 

منتقمی در پاسخ به این پرسش که آیا به درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این سمت منصوب شده یا وزارت ورزش و جوانان به او ماموریت حضور در این باشگاه را داده است، گفت: این موضوع ابتدا با درخواست خود رویانیان بود و در این خصوص نشستی نیز با وی داشتم. شناخت رویانیان از من به زمانی برمی گردد که من مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران بودم و وی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران بود.

 

وی در همین خصوص افزود: البته با توجه به اینکه من جزو کارمندان و مدیران وزارت ورزش و جوانان هستم باید وزارت ورزش نیز موافق انتقال من به باشگاه پرسپولیس بود که خوشبختانه نظر مثبت در این خصوص داشتند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه از فردا در این باشگاه مستقر خواهد شد، گفت: توان ندارم چند مسئولیت و شغل را به طور همزمان برعهده بگیرم بنابراین دیگر به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز فعالیت نخواهم کرد.

 

وی در خصوص شرایط فعلی تیم پرسپولیس و انگیزه حضورش در این باشگاه گفت: در حال حاضر کارهای خوبی در باشگاه پرسپولیس انجام شده که باعث می شود در آینده شاهد شکوفایی این باشگاه در زمینه های مختلف باشیم اما فعالیت ها و تمرکز باشگاه فقط نباید بر روی تیم فوتبال پرسپولیس بوده و در آینده باید به تیم های دیگر نیز توجه شود. در واقع پرسپولیس باید به معنای واقعی تبدیل به باشگاه شود.

 

منتقمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصاحبه های اخیر رویانیان مبنی بر اینکه خسته شده است، وزارت ورزش برای اینکه وی آلترناتیوی داشته باشد به شما ماموریت حضور در باشگاه پرسپولیس را داده است، تاکید کرد: انسان باید در زندگی خود کمی معرفت داشته باشد من نیامده ام تا جایگزین رویانیان شوم و به هیچ عنوانی حتی به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس فکر نمی کنم. من این کار را نوعی بی معرفتی در حق رویانیان می دانم چون او جزو مدیران ملی بوده و باید کمک کنیم تا روحیه وی را بالا ببریم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل کمبود افراد ورزشی در اطراف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور شما در این باشگاه موافقت کرده است، گفت: وزارت ورزش نظر مثبت داشت تا من به عنوان مدیری که دارای سال ها سوابق ورزشی هستم به رویانیان کمک کرده و درکنار او باشم. از فردا نیز در باشگاه پرسپولیس مستقر شده و کار خود را شروع می کنم.

 

وی در خصوص اینکه آیا تداخلی بین مسئولیت های شما و مدیر عامل باشگاه ایجاد نخواهد شد،گفت: وظایف کاری من کاملا مشخص است و اجازه نمی دهم تداخلی بین کارهای من و رویانیان ایجاد شود چون او رئیس است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها