پیروانی : منافع دوستان به خطر افتاد

در پرسپولیس رنگ عوض می کنند

اینکه می‌گویند تنها من موافق مربی خارجی بودم، درست نیست.
کد خبر: ۵۳۴۷۷۵
در پرسپولیس رنگ عوض می کنندافشین پیروانی پیش از حضور در نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه گفته می‌شود او پیش از شروع فصل تنها عضو موافق مربی خارجی بوده است، گفت: به جز من خیلی‌های دیگر موافق مربی خارجی بودند.
 
وی اضافه کرد: شرایط امروز را نبینید که این اتفاقات رخ داده و هر کسی آمد حرف‌هایش را عوض کرد. من آنقدر قدرت نداشتم که بخواهم به تنهایی رای به مربی خارجی دهم.
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعضی دوستان دیدند منافعشان در خطر افتاده و رنگ عوض کردند. پیش از شروع فصل اکثر اعضا گفتند سکوها به مربی ایرانی حساس است و باید مربی خارجی بیاوریم.
 
پیروانی با اشاره به اینکه می‌گویند فقط پیروانی موافق مربی خارجی بوده درست نیست، اظهار داشت: وقتی اعضا از جلسه بیرون بیایند، حرف‌ها عوض می‌شود.
 
وی در مورد اینکه جلسات کمیته فنی فرمالیته است، تصریح کرد: به هیچ عنوان این چنین نیست. ما امروز آمدیم ببینیم چه کسی سرمربی می‌شود.
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود گل محمدی سرمربی پرسپولیس است، گفت: اجازه بدهید جلسه برگزار شود و بعد از آن در این خصوص صحبت شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها