وزنه بردار فوق سنگین نداریم ؛

باقری: باید اول رضازاده را دعوت می کردم

دبیری خوب و کاردان را برای فدراسیون انتخاب می کنم

رضازاده : تمرکز ما روی پشتوانه های وزنه برداری است

حسین رضازاده با تاکید بر اینکه عمده تمرکزش در وزنه برداری بر روی پشتوانه سازی است ، گفت : می خواهیم با سرمایه گذاری در رده نوجوانان و جوانان ، فردای وزنه برداری را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و المپیک 2016 برزیل بسازیم .
کد خبر: ۵۳۴۷۲۷
رضازاده : تمرکز ما روی پشتوانه های وزنه برداری استحسین رضازاده با تاکید بر اینکه عمده تمرکزش در وزنه برداری بر روی پشتوانه سازی است ، گفت : می خواهیم با سرمایه گذاری در رده نوجوانان و جوانان ، فردای وزنه برداری را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و المپیک 2016 برزیل بسازیم .
رییس فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با جام جم ورزش ، اضافه کرد : در حال حاضر و با تمام مشکلات مالی که با آن روبرو هستیم، اجازه نداده ایم در روند اجرای برنامه های وزنه برداری کوجکترین خللی ایجاد شود . اکنون برنامه ها مرتب و منظم طبق تقویم فدراسیون در حال اجراست و برنامه ریزی کرده ایم تا با انجام یک کار ویژه در شناسایی استعدادهای این رشته ، آنها را گام به گام به باروری و رشد و شکوفایی در جهان وزنه برداری برسانیم.
رضازاده در این زمینه گفت : بدون شک امروز وظیفه ای دو چندان متوجه من و همکارانم در فدراسیون وزنه برداری و باید با تمام توان بکوشیم تا با استفاده درست از فرصت ها و لحظات پیش روی ، فردای وزنه برداری را با ساختن نسلی خوب و قوی بیمه سازیم .
وی با اشاره به اینکه اردوهای تیم های ملی نوجوانان و جوانان از 11 دی ماه تشکیل خواهد شد ، گفت : 12 وزنه بردار نوجوان به همراه 17 وزنه بردار جوان در این اردو حاضر خواهند شد تا خود را مهیای حضور در بازیهای المپیک نوجوانان ، مسابقه های آسیایی و همینطور رقابت های جهانی ازبکستان کنند . از سوی دیگر طبق برنامه ریزی صورت گرفته می خواهیم از دل همین نوجوانان و جوانان ، ترکیب اصلی تیم ملی را برای حضور در رقابت های جهانی ، بازیهای آسیایی و در نهایت المپیک 2016 برزیل انتخاب کنیم .
رضازاده تصریح کرد : بدیهی است اگر می خواهیم همچنان در سطح جهانی در زمره تیم های مدعی باشیم و همچنان برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشیم ، باید از پشتوانه سازی برای یک لحظه نیز غافل نباشیم . خوشبختانه کوروش باقری نیز بعنوان سرمربی تیم ملی نمی خواهد به وضعیت موجود راضی باشد و برای همین برای آینده سازان وزنه برداری برنامه ویژه ای را تدارک دیده ایم تا دست مان همواره برای حضور در رویدادهای مختلف باز باشد .
رضازاده در عین حال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی دبیر جدید فدراسیون را معرفی خواهد کرد ، گفت : از این نکته نیز غافل نیستم و یقینا از زوایای مختلف در حال بررسی هستم تا با انتخاب فردی دلسوز و کاردان برای پست دبیری فدراسیون ، شرایطی را ایجاد کنم تا چرخه امور فدراسیون بهتر به گردش در آمده و پاسخگوی انتظار جامعه وزنه برداری باشیم .
وی در این زمینه اضافه کرد : البته طی دو ماه گذشته خودم بیشتر از گذشته درفدراسیون وقت می گذارم تا در روند اجرای کارها ، خللی ایجاد نشود . به هر حال جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد و برنامه ها را مو به مو و طبق تقویم فدراسیون پیش می بریم که جا دارد در اینجا از تلاش و کوشش همکارانم در فدراسیون قدردانی کنم .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها