پاسکاری مانوئل بین مدیرعامل و کمیته فنی

رویانیان: شاید ژوزه بماند!

در شرایطی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گل محمدی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرده، اما اتخاذ تصمیم نهایی در مورد مانوئل ژوزه را به کمیته فنی واگذار کرده است!
کد خبر: ۵۳۴۶۷۳
رویانیان: شاید ژوزه بماند!مهرنوشت، نتایجی که پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر کسب کرد، پیش بینی ها برای ایجاد تغییرات فنی روی نیمکت این تیم را افزایش داد و روز جمعه مسئولان این باشگاه رسما سرمربی پرتغالی شان را به مرخصی فرستادند تا تکلیف او در نشست روز دوشنبه کمیته فنی مشخص شود.
این در حالی است که اظهار نظر مشخصی در مورد وضعیت کادر فنی این تیم صورت نگرفته و قرار است یحیی گل محمدی از امروز شنبه به طور موقت هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد تا کمیته فنی تکلیف مانوئل ژوزه را مشخص کند. این مسئولیت در حالی به کمیته فنی واگذار شده که به نظر می رسد رویانیان قصد دارد تبعات احتمالی این تصمیم را به گردن کمیته فنی بیندازد.
محمد رویانیان که به ایتالیا سفر کرده بود، بامداد امروز شنبه در حالی که در آلمان حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت همکاری و یا قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با مانوئل ژوزه ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما چون در باشگاه پرسپولیس کمیته فنی تشکیل داده ایم این کمیته نقش اصلی را در خصوص تصمیم گیری در مورد ادامه و یا قطع همکاری با مانوئل ژوزه ایفا می کند.
وی در همین خصوص افزود: البته این موضوع فقط به نتیجه بازی با تراکتورسازی مربوط نمی شود و از قبل نیز قرار بود کمیته فنی عملکرد کادر فنی و سرمربی تیم را در نیم فصل رقابت های لیگ برتر مورد بررسی قرار دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مانوئل ژوزه اخراج شده و برگزاری کمیته فنی برای تصمیم گیری در این خصوص فرمایشی است، تاکید کرد: مانوئل ژوزه اخراج نشده و شاید بماند، باید با وی در این خصوص صحبت کنیم ضمن اینکه باید ببینیم کمیته فنی در مورد این مربی چه تصمیمی خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه کمیته فنی در این خصوص روز دوشنبه تشکیل جلسه خواهد داد، در پاسخ به این پرسش که اگر وی اخراج نشده پس چرا در تمرینات روزهای ابتدایی هفته حاضر نمی شود، گفت: در حال حاضر او برای استراحت در مرخصی به سر می برد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها