باید تیم امید را به غرب آسیا می فرستادیم

پنجعلی: باید زودتر هدایت پرسپولیس را به گل‌محمدی می‌دادند

اگر زودتر کار را به یحیی گل‌محمدی می‌سپردند، بهتر بود.
کد خبر: ۵۳۴۶۷۲
پنجعلی: باید زودتر هدایت پرسپولیس را به گل‌محمدی می‌دادندمحمد پنجعلی در گفت و گو با فارس در مورد سپرده شدن هدایت پرسپولیس به صورت موقت به یحیی  گل محمدی گفت: خیلی خوشحالم این اتفاق رخ داده و به نظر من اگر زودتر چنین تصمیمی گرفته می شد خیلی بهتر بود. حالا هم دیر نشده، گل محمدی توانایی اینکه پرسپولیس را به موفقیت برساند، دارد. فقط باید یک دستیار ایرانی خوب در کنار خودش انتخاب کند.
وی افزود: اگر ژوزه برود آمدن یحیی را به فال نیک می گیریم و امیدوارم پرسپولیس در آینده موفق شود.
پنجعلی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در نیم فصل دوم می تواند نتایج را جبران کند خاطرنشان کرد: امید زیادی دارم که این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه بازی های زیادی تیم در خانه دارد می توانیم به این موضوع امیدوار باشیم. هواداران و مسئولان تیم هم باید کمک و حمایت کنند تا این اتفاق رقم بخورد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه هواداران معمولا از مربیان ایرانی حمایت خوبی نمی‌کنند، گفت: اتفاقاتی که در زمان استیلی افتاد شرایطش با امروز کاملا فرق می کند. مردم تیم و یحیی گل محمدی را دوست دارند و با حمایتی که می کنند انشاالله تیم نتیجه می گیرد. گل محمدی انسان محجوب و بسیار مودبی است، بازیکنان هم او را دوست دارند و تمام تلاششان را می کنند.
وی در مورد رفتن تیم دوم ایران به رقابت های غرب آسیا خاطرنشان کرد: اگر تیم امید را به این مسابقات می فرستادیم بسیار بهتر بود. استفاده از این نفرات جوان هم بسیار خوب است. جوانان برای اینکه به رشد برسند انگیزه فراوانی دارند. نباید به دنبال نتیجه باشیم. نتیجه اهمیت چندانی ندارد و برای کسی نباید این موضوع مهم باشد، مهم این است که بتوانیم بازیکنان را برای آینده به رشد برسانیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها