تیم فوتبال تراکتورسازی در نخستین حضور آسیایی خود باید به مصاف شیرهای سیاه و گربه سیاه استقلال برود.
کد خبر: ۵۳۴۶۲۱
رویارویی با گربه‌سیاه استقلال و شیرهافصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی قرعه کشی شد که تراکتورسازی یکی از نمایندگان ایران در گروه اول رقابت‌ها با تیم‌های الشباب عربستان، الجیش قطر و الجزیره امارات همگروه شد.
تراکتورسازی فصل گذشته با قرار گرفتن در رده دوم لیگ برتر توانست برای نخستین بار جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند.
این تیم با هدایت اولیویرا در پایان نیم فصل لیگ برتر با پیروزی برابر پرسپولیس با 29 امتیاز توانست در مکان پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.
در زیر نگاهی به عملکرد حریفان این تیم در گروه اول می‌اندازیم:
* شیرهای سفید، قوی در خط حمله و ضعیف در دفاع
الشباب در حال حاضر در لیگ برتر عربستان با انجام 14 بازی و کسب 29 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است. شیرهای سفید در خط حمله عملکرد خوبی داشته‌اند و با زدن 30 گل دومین خط حمله گلزن لیگ عربستان را در اختیار دارند، اما برعکس خط دفاعی این تیم تعریف چندانی ندارد و با دریافت 22 گل عملکرد بسیار ضعیفی در جمع مدعیان دارد.
آنها فصل گذشته توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و الهلال و الاهلی مدعی را پایین تر از خود ببینند و در این فصل با هدایت میشل پرودوم بلژیکی به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود هستند.
*الجیش قطر
این تیم هم اکنون رده ششم جدول لیگ 12 تیمی قطر را در اختیار دارد. این تیم از 9 بازی 4 پیروزی، 4 شکست و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.
الجیش فصل گذشته پس از لخویا در رده دوم لیگ جای قطر جای گرفت و توانست جواز صعود بگیرد.
این تیم پیش از آغاز فصل در اردویی در کشور سوئیس داشت و با هدایت لوچسکوی رومانیایی هنوز نتایج خوبی را نسبت به فصل گذشته کسب نکرده است.
آدریانو بزریلی مهاجم اصلی این تیم محسوب می‌شود که از 9 بازی ممکن تنها 4 گل را به ثمر رسانده است.
*الجزیره امارات؛ تقابل با گربه سیاه استقلال
الجزیره یکی از تیم‌های اماراتی است که در چند دوره گذشته لیگ قهرمانان حضور پیاپی داشته است و در 2  فصل گذشته نیز با استقلال تهران هم گروه بوده است که نتایج خوبی نیز مقابل این نماینده ایران کسب کرد. به نوعی می‌توان آنها را گربه سیاه آبی پوشان پایتخت محسوب کرد.
الجزیره در حال حاضر با 6 برد، 3 باخت و 2 تساوی و کسب 21 امتیاز رده چهارم لیگ امارات را به خود اختصاص داده است و فصل گذشته نیز رده چهارم را از ان خود کرد.
با شرایطی که وجود دارد الشباب عربستان با توجه به نتایجی که کسب کرده است، باید سخت ترین حریف تراکتوری‌ها دانست.
شاگردان اولیویرا پرتغالی که نتایج قابل قبولی را در این فصل کسب کرده‌اند باید دید در اولین حضور خود در آسیا چه نتایجی را می‌توانند کسب کنند. قطعاً برگ برنده تراکتوری‌ها تماشاگران پرشور این تیم محسوب می‌شوند که برای هر تیمی می‌توانند دردسرساز شوند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها