کروش جواب شایعه سازان را می دهد

در دوره دادکان سرپرست تیم ملی چه کسی بود؟

در حال حاضر کفاشیان بالای سر تیم ملی حضور دارد و این اتفاق بعد از رفتن ترابیان رخ داد و هم اکنون نیز کفاشیان این کار را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۴۶۱۸
در دوره دادکان سرپرست تیم ملی چه کسی بود؟مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه ورزش و مردم در صحبت‌های خود در مورد صحبت‌های علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه باید یک نفر به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شود، اظهار داشت: در دوره دادکان سرپرست تیم ملی چه کسی بوده؟ ما در آن مقطع شاهرخی را به عنوان مدیر تیم ملی در کنار ملی پوشان داشتیم و آقای دادکان مستقیما خودشان به کارها رسیدگی می‌کردند.
 
وی افزود:‌ در حال حاضر کفاشیان بالای سر تیم ملی حضور دارد و این اتفاق بعد از رفتن ترابیان رخ داد و هم اکنون نیز کفاشیان این کار را انجام می‌دهد.
 
نبی در ادامه با بیان اینکه هر باشگاهی برای اینکه با خیال آسوده قبل از آغاز بازی‌ها در شهر برگزاری مسابقه حضور داشته باشد باید یک روز قبل از آغاز بازی در شهر میزبان حضور داشته باشد، گفت: معمولا هر تیمی باید ظهر روز قبل از بازی در شهری که میهمان است، حضور داشته باشد چون اگر زمانی پرواز با مشکل روبرو شد بتواند فرصت رفتن به آن شهر را با قطار و یا اتوبوس داشته باشد. در این آب وهوای زمستانی تاخیر در پروازها در همه جای دنیا وجود دارد.
 
دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که کی‌روش در صحبت‌های خود اظهار داشته که بعد از بازی‌های جام جهانی اسامی مربیانی که با قطری‌ها در ارتباط هستند را اعلام خواهد کرد، ‌گفت: تیم ملی در سه دیداری که مقابل قطر داشت نتایج خوبی کسب نکرد و به همین دلیل شایعه‌هایی به وجود آمد که کی روش با قطری ها در ارتباط است. وی نیز به خاطر اینکه با این صحبت‌ها او را زیر سؤال برده‌اند در واکنش به آن شایعات گفته نام مربیانی را که با مربیان قطری در ارتباط هستند را بعد از جام جهانی اعلام خواهد کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها