قهرمانی نیم فصل هواداران اصفهانی را راضی نکرد

تجمع هواداران معترض مقابل باشگاه سپاهان

مدیر عامل باشگاه با پیوستن به جمع معترضان از آنها خواست تا دست از اعتراض خود برداشته و برای سپاهان جشن بگیرند.
کد خبر: ۵۳۴۵۸۰
تجمع هواداران معترض مقابل باشگاه سپاهاندر شبی که انتظار می رفت هواداران سپاهان قهرمانی نیم فصل خود را جشن بگیرند، تعدادی از این هواداران در مقابل درب باشگاه حاضر شده و با سر دادن شعار خواستار ماندن احمد جمشیدیان، هافبک این تیم و خواهان گرفتن بازیکنانی خوب شدند که اگر هزینه ای برای باشگاه دارند به همان میزان هم به سپاهان کمک کنند نه مانند خریدهای اول فصل باشند!
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، شامگاه سه شنبه پس از شنیده شدن خبر قهرمانی نیم فصل سپاهان تعدادی از هواداران این باشگاه که به گفته رحیمی، مدیر عامل باشگاه سپاهان هواداران واقعی نبوده در روبروی درب این باشگاه دست به اعتراض زدند.
رحیمی، مدیر عامل باشگاه با پیوستن به جمع معترضان از آنها خواست تا دست از اعتراض خود برداشته و برای سپاهان جشن بگیرند.
وی افزود: خبر جدایی احمد جمشیدیان قطعی نیست و هر خبری که در این مورد منتشر شود کذب بوده و جمشیدیان خودش خواهان جدایی از سپاهان است که هنوز در این مورد به توافق نرسیده ایم.
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جمع هواداران معترض گفت: باشگاه در نیم فصل با بازیکنانی در حال مذاکره است و تصمیم رفتن و یا اضافه شدن بازیکنی به تیم با صلاح مربی خواهد بود و مطمئنا تیم برای قهرمانی لیگ بسته می شود.
رحیمی با خطاب به هواداران معترض آنها را هواداران غیر واقعی سپاهان خواند و بیان کرد: هوادار واقعی سپاهان امشب در حال گرفتن جشن است و مطمئنا دلواپسی مدیریت بیشتر از افرادی است که اینجا حضور دارند.
دهقانپور، یکی از هواداران معترض انتخاب بازیکنان را در باشگاه سلیقه‌ایی خواند و خطاب به رحیمی افزود: این قهرمانی نیم فصل برای همه ما با ارزش بوده که امروز اینجا جمع شدیم و باشگاهی که کاپیتان دوم خودش و هافبک خود را از دست دهد نشان ضعف بوده و حضور ما در جلوی باشگاه برای تجدیدنظر در تصمیم باشگاه در مورد جدایی بازیکنان خوب تیم خواهد بود.
به گزارش ایسنا، هواداران معترض بعد از صحبت با رحیمی پراکنده شدند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها