هفته‌ سوم لیگ برتر کشتی آزاد ایران (جام ولایت) پس از وقفه یک هفته‌ای ، فردا و پس فردا (پنج‌شنبه و جمعه) با برگزاری چهار دیدار از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۵۷۴
ثامن به دنبال جبران، مصاف پرسپولیس با سایپای زخم خوردهدر این رقابت‌ها و از گروه یک تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار با صدرای زیر آب و سایپای شمال با پرسپولیس جویبار و از گروه دو تیم‌های فولاد ماهان اصفهان و شهدای ساری به مصاف هم خواهند رفت. دیگر دیدار گروه دو بین تیم‌های گاز مازندران و داماش بابل به دلیل حضور کشتی‌گیران ایرانی دو تیم در جام علی اف روز جمعه برگزار خواهد شد.
** ثامن الحجج (ع) سبزوار – صداری زیر آب
این مسابقه که به میزبانی سالن سربداران سبزوار برگزار خواهد شد برای محسن کاوه و شاگردانش فرصتی برای جبران شکست مسابقه قبلی این تیم در برابر سایپا خواهد بود. ثامن الحجج (ع) در هفته‌ دوم از لیگ کشتی در سبزوار با شکست چهار بر سه مقابل سایپای تنکابن تعجب اهالی کشتی را بر انگیخت، اما اکنون با مشخص شدن وضعیت وزن‌های 66 و 74 کیلوگرم خود قصد دارد دوباره چهره یک قهرمان را به خود بگیرد.
ثامنی‌ها در هفته‌ گذشته با جذب داوید خوتیا شویلی گرجستانی در وزن 74 کیلوگرم تصمیم گرفتند که صادق گودرزی را از این وزن خارج کرده و مهدی تقوی را به عنوان دومین سهمیه ملی‌پوش خود در وزن 66 کیلوگرم به کار گیرند. اما در طرف دیگر، صداری زیرآب با هدایت عباس حاج کناری و پس از پیروزی هفته‌ گذشته در دیدار معوقه هفته‌ اول برابر سایپای تنکابن نشان داد که می‌تواند از تیم‌های دردسرساز این فصل لیگ برتر کشتی آزاد ایران باشد.
**‌سایپا شمال – پرسپولیس جویبار
سایپا که با پیروزی بر ثامن در هفته‌ دوم شگفتی ساز شد، هفته‌ گذشته در دیدار معوقه به صدرا باخت اما حامد عباسپور، سرمربی جوان این تیم با اعتماد به کشتی‌گیران جوان خود قصد دارد پرسپولیس پر ستاره را در سالن امام رضای تنکابن غافلگیر کند تا نشان دهد پیروزی بر ثامن الحجج (ع) اتفاقی نبوده است.
پرسپولیس هم در هفته‌ گذشته با اعلام خبر جذب ولادیمیر خینچگاشویلی گرجستانی (55 کیلوگرم) و دنیس چارگوش روس (74 کیلوگرم) اخبار لیگ را تحت تاثیر قرار داد، اما هنوز مشخص نیست آیا این دو کشتی‌گیر خارجی در لیگ ایران حضور پیدا خواهند کرد یا خیر.
پرسپولیس با یک شکست مقابل ثامن در خانه و پیروزی مقابل صدرا در زیرآب می‌خواهد دور رفت را با یک پیروزی در خانه حریف به پایان برساند تا در دور برگشت با استفاده از امتیاز میزبانی در دو مسابقه خیالش از جهت صعود راحت باشد.
همچنین در گروه دو لیگ برتر کشتی ایران فردا (پنجشنبه) فولاد ماهان سپاهان اصفهان در سالن 17 شهریور اصفهان میزبان شهدای ساری خواهد بود و پس فردا (جمعه) گاز مازندران و داماش صدرای بابل در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم خواهند رفت.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها