سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال:

برای قهرمانی به سریلانکا می رویم

هدف ما کم کردن فاصله با تیم‌های آسیای شرقی است

ایراندوست: می خواهیم جزو 6 تیم آسیا باشیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال دختران ایران گفت: به دلیل بازی خوب بانوان ایرانی، تایلند مقابل ما غافلگیر شد و پس از تساوی خوشحالی زیادی نشان دادند.
کد خبر: ۵۳۴۵۶۱
ایراندوست: می خواهیم جزو 6 تیم آسیا باشیممریم ایراندوست در گفت و گو با فارس، درباره تساوی 3 بر 3 ایران مقابل تایلند گفت: قبل از اینکه به مسابقات مرحله دوم قهرمانی آسیا اعزام شویم گفته بودم هدف اصلی کم کردن فاصله با تیم‌های آسیای شرقی است.
وی ادامه داد: 3 سال پیش تیم بزرگسالان ما مقابل ازبکستان و تایلند با نتایج 5 بر یک و 8 بر یک شکست خورد، البته آن زمان تازه شروع کرده بودیم اما اکنون با برنامه ریزی در تیم‌های پایه این نتیجه حاصل شده است. اگر برنامه ریزی‌ها ادامه داشته باشد جزو 6 تیم برتر آسیا خواهیم بود که مطمئنا در بین بهترین‌های جهان جای دارند.
سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال دختران ایران با اشاره به بازی خوب ملی پوشان مقابل تایلند اظهار داشت: بازیکنان هم قسم شدند بازی خوبی به نمایش بگذارند و برای برد به میدان رفتند. ما حتی نیمه اول 2 گل زدیم که تایلند غافلگیر شد. اما تجربه آنها از ما بیشتر است. هنگامی که گل اول را خوردیم 10 نفره بودیم و یکی از بازیکنان ما بیرون بود که از همان ناحیه گل دریافت کردیم، همین مسئله باعث شد که بازیکنان دستپاچه شوند و در 15 دقیقه 2 گل خوردیم. این نتیجه تساوی در طول برگزاری فوتبال بانوان ایران بی سابقه بوده است. حتی تایلند پس از این تساوی به اندازه خوشحالی می‌کرد که انگار قهرمان شده است.
وی افزود: داوران این مسابقه و مسئولان برگزاری رقابت‌ها ایران را شگفتی ساز این مسابقات خواندند و گفتند بازی ایران و تایلند بهترین مسابقه بوده است. بازی با اردن برای ما حساس است در مرحله قبل با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردیم که امیدوارم در دیدار فردا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها