پرسپولیس نیم فصل اول لیگ دوازدهم را با قبول شکست یک بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی به پایان برد تا در کارنامه 17 بازی تیم مانوئل ژوزه تنها یک عبارت بتوان نوشت ؛ ناکام بزرگ!
کد خبر: ۵۳۴۴۹۶
تکمیل پازل ناکامی پرسپولیسپرسپولیس نیم فصل اول لیگ دوازدهم را با قبول شکست یک بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتورسازی به پایان برد تا در کارنامه 17 بازی تیم مانوئل ژوزه تنها یک عبارت بتوان نوشت ؛ ناکام بزرگ!
سرخپوشان که هفته ها با ارائه بازی های ضعیف و پرانتقاد گاه در منطقه فانوس به دستان لیگ قرار گرفتند در چندبازی گذشته خود قدری به خود آمده و با ارائه بازی های قابل قبول و البته کسب نتیجه، کمی هواداران خود را به ادامه این رقابت ها امیدوار کرده بودندتا همه از این تیم انتظار برد داشته باشند . در حالی که بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی فرصت خوبی بود تا با3 امتیاز این بازی روحیه خوبی به تیم مانوئل ژوزه تزریق شود، اما تیم پرسپولیس در این بازی تحلیل رفته ظاهر شد تا در غیاب چند بازیکن سرشناس خود ، زور بردن نداشته باشد .
پرسپولیس که در این بازی محسن بنگر و کریم انصاری فرد را در خط دفاع و حمله  به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشت هم در خط حمله کم زهر بود و هم در خط دفاع متزلزل . حاصل این وضعیت هم گلزنی سید مهدی سید صالحی در دقیقه 77 بود تا پازل ناکامی های پرسپولیس با مانوئل ژوزه پرتغالی کامل شود .
درسایر بازی های انجام شده دیروز نتایج زیر بدست آمد .
آلومینیوم یک- سپاهان یک
گل ها: محمدرضا خلعتبری(26) برای سپاهان و رسول پیرزاده(52) برای آلومینیوم
سایپا2- گهر دورود 2
گل ها:سجاد شهباز زاده(4 و 53) برای سایپا و محمد پروین(45) و فرید عابدی(4+90) برای گهر
مس صفر- صبا صفر
پیکان صفر- نفت آبادان صفر
راه آهن یک- فجر سپاسی صفر
گل: مجتبی شیری(76)
ذوب آهن2- ملوان3
گل ها: مهدی رجب زاده(41) واسماعیل فرهادی(45) برای ذوب آهن و محمد نزهتی(28)،جلال رافخایی(45) و مهرداد اولادی(65) برای ملوان
فولاد3- نفت تهران یک
گل ها:لوسیانو پریرا(26 و 86) و ایوب والی(61) برای فولاد و مصطفی سیفی(15) برای نفت


 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها