استقلالی ها می توانستند با اتوبوس بیایند

درخشان : در زمین حاضر می شویم

سرمربی فوتبال داماش گیلان می گوید سازمان لیگ به تعویق افتادن بازی تیمش با استقلال را اعلام نکرده و آنها امروز در زمین بازی حاضر می شوند.
کد خبر: ۵۳۴۴۶۹
درخشان : در زمین حاضر می شویمحمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره به تعویق افتادن بازی تیمش با استقلال تهران بیان کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و نرسیدن استقلال به رشت هم به ما مربوط نمی‌شود. آنها می‌خواستند زودتر راه بیفتند تا سر موعد برسند. زمانی که دیدند پروازشان لغو شد می‌توانستند با اتوبوس بیایند. از تهران تا رشت هم چهار ساعت فاصله است و اگر ساعت 20 حرکت می‌کردند حدود ساعت 24 در رشت بودند.
سرمربی داماش ادامه داد: کجای قانون و آیین‌نامه نوشته که اگر تیمی تاخیر کند بازی به تعویق می‌افتد؟ مشکل ما نیامدن آنها نیست. اشکالی ندارد نیایند ما در زمین حاضر می‌شویم و اگر آنها نباشند سازمان لیگ باید طبق قانون امتیاز را به ما بدهد چون به ما اعلام نکرده‌اند که بازی لغو می‌شود.
درخشان همچنین درباره برگزاری بازی در ورزشگاه سردار جنگل نیز، تصریح کرد: زمین بازی را هم عوض کرده‌اند و این به نماینده‌ها و اعضای استان رشت بر می‌گردد که می‌توانستند آن را نپذیرند، اما باز هم مشکل حادی نیست و برایمان فرقی نمی‌کند که در سردار جنگل بازی می‌کنیم یا در عضدی. باز هم اعلام می‌کنم که ما آماده بازی هستیم و در زمین حاضر خواهیم شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها