رویانیان: قصد جهانی کردن پرسپولیس را داریم

بازیکنان پرسپولیس لیسانس و فوق لیسانس بگیرند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قصد داریم تا باشگاه پرسپولیس را به باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنیم و در این زمینه با تیم‌های مختلف جهان در ارتباط خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۵
بازیکنان پرسپولیس لیسانس و فوق لیسانس بگیرندمحمد رویانیان در جلسه افتتاحیه مرکز علمی کاربردی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا به تمام بزرگان فوتبال خیر مقدم می‌گویم که این توفیق را داشتیم در محضر این بزرگواران باشیم. از کفاشیان نیز که با حضور خود در این مراسم و با ارمغانی که برای ایران آورده بود تشکر می‌کنم، انتخاب ایران به عنوان برترین فدراسیون آسیا باعث افتخار کشورمان شد و باید همه تلاش کنیم تا این موضوع تقویت بشود.
 
وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در اقدامی استراتژیک قصد دارد به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شود و در این راستا امروز مرکز علمی و کاربردی فوتبال را تأسیس کرد. هیئت مدیره جدید نیز قصد دارند تا باشگاه را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنند و در این راستا پشتوانه قوی‌ انجام می‌دهند.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما طرح‌های اقتصادی داریم که در ایران می‌خواهیم فعال کنیم، 11 شرکت وابسته به هلدینگ در حال راه‌اندازی است و در زمینه‌های مختلف برای ملت و پرسپولیس خدمت می‌کند تا در جهت رفع نیازهای مردم برآید.
 
رویانیان تصریح کرد: نمایندگان مختلفی در قسمت‌های اقتصادی داریم. ما الان می‌کاریم و در آینده می‌خورند این فرهنگ مدیریت باید بسترسازی شود. می‌خواهیم در 29 آبان ماه شبکه فرهنگی در 30 استان افتتاح کنیم. تابلوی بزرگ پرسپولیس در استان‌ها نمایان می‌شود و بعد در شهرستان‌ها باید رابطه فرهنگی با مردم و هواداران خود داشته باشیم، پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد. نیازمند راهکار بودیم تا بتوانیم این رابطه را برقرار کنیم.
 
وی یادآور شد: هوادار پرسپولیس در سراسر ایران باید بتواند رابطه خود را در هر لحظه حفظ کند، این رابطه باید منطقی باشد، می‌خواهیم کارهای باشگاه حرفه‌ای را دنبال کنیم. هواداران باید از لحاظ مالی ما را تأمین کنند. 11 ماه است به پرسپولیس آمده‌ام و می‌خواهم مردم نمایش خوبی از من به خاطر داشته باشند.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در کارهای فرهنگی باید کاری کنیم که آنها هم پول داشته باشند، پورتال پرسپولیس تعریف شده است، در راستای تجارت الکترونیکی می‌توانیم چندین میلیون درآمد داشته باشیم اما اکنون ما این موضوع را نداریم. بعد از 11 ماه با 3 شرکت بزرگ داخلی و بین‌المللی قرارداد بستیم یا می‌خواهیم ببندیم این مسائل چه من باشم و چه نباشم ادامه خواهد داشت چون برنامه‌ریزی شده است.
 
رویانیان تصریح کرد: بخش سوم باشگاه در مورد توسعه فوتبال است. بی‌تعارف بگویم که نسبت به گذشته توجه ندارم و تحمل آن را هم ندارم که به آن فکر کنم. نمی خواهم در آن باره حرف بزنم.  در آن زمان در فوتبال نبودم و زحمات مدیران قبلی را نمی‌دانم، حتما تلاش‌هایی را انجام داده‌اند و شاید بیشتر از ما هم بوده اما فقط در یک کلام می‌گویم توانمندی باشگاه، زمانی که کار را تحویل گرفتم، زیر صفر بوده است.
 
وی یادآور شد: قصد داریم تا پایان سال، امتیاز باشگاه را به 80 برسانیم، بسترسازی می‌کنیم تا بتوانیم در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نیز ارتباط برقرار کنیم، می‌خواهیم با کل فوتبال جهان در ارتباط باشیم، برنامه‌های جدیدی برای این موضوع داریم. بازیکنان خاص و ویژه را به برزیل می‌فرستیم و مدارس فوتبال را افتتاح می‌کنیم، در برزیل که مکتب فوتبال است و در اروپا با دو باشگاه بزرگ قرارداد می‌بندیم و یا بسته‌ایم.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: قصد ایجاد دانشکده علمی در فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی داریم، امروز می‌خواهیم این مرکز را افتتاح کنیم و به عنوان اولین دانشجو نیز مهدوی‌کیا را می‌خواهیم پذیرش کنیم. امسال در مقطع فوق‌دیپلم دانشجو می‌پذیریم و سال دیگر در مقطع لیسانس. امیدوارم با قابلیتی که از خودمان نشان می‌دهیم بتوانیم در مقطع فوق لیسانس و دکترا دانشجو بپذیریم.
 
وی افزود: این دانشکده با مجوز رسمی از وزارت ارشاد تأسیس شده و از دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز تقدیر و تشکر ویژه دارم.
 
رویانیان در پایان خطاب به مانوئل ژوزه سرمربی تیم گفت: آقای مانوئل تیم را بالا ببر.
 
وی در خطاب به مربی تیم نیز گفت: آقای گل محمدی بازیکنان را تشویق کنید تا بتوانند مدارک لیسانس و فوق لیسانس بگیرند و بتوانند باشگاه پرسپولیس را ارتقاء دهیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها