قلعه نویی:مهم قهرمانی آخر فصل است

من هم مثل مورینیو فکر می کنم

آقای مورینیو در یک بازی پیش فصل فکر می کنم 4 بر 1 به بنفیکا باخت.بعد از آن حرف خوبی زد وگفت یاد ندارم جامی را در بازی دوستانه برده باشم.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۳
من هم مثل مورینیو فکر می کنمبه گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین روز جمعه استقلال درباره شرایط این تیم اظهار داشت:به هر حال طبیعی است که پس از شکست شرایط ایده آل نیست.با توجه به بضاعت و مشکلات موجود ،بچه ها تا همین جا هم ایثار کرده اند.دربازی با فولاد می توانستیم برنده باشیم و در شرایطی سه گل خوردیم که در هر سه زمان،حاکم بازی بودیم.به هر حال برد و باخت جزیی از فوتبال است.
وی ادامه داد:بازی در رشت با داماش سخت است.سعی می کنیم با امتیاز از رشت به تهران برگردیم و برای نیم فصل دوم و جام حذفی آماده شویم.ما باید تیم را تقویت کنیم.حالا چه با بازیکن داخلی و چه خارجی.به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.بچه ها در بازی با فولاد و به ویژه در نیمه دوم خوب بودند.
سرمربی استقلال درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت:جان واریو را که می دانید چه شد.بیگ زاده و عمران زاده هم از امروز به تمرین اضافه شدند.منتظر پاسخ کادر پزشکی هستیم تا بیبنیم چه زمانی می توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.از دکتر نوروزی و همکارانشان هم کمال سپاس را دارم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برایش قهرمانی در نیم فصل اهمیت دارد یا نه، اظهار داشت:آقای مورینیو در یک بازی پیش فصل فکر می کنم 4 بر 1 به بنفیکا باخت.بعد از آن حرف خوبی زد وگفت یاد ندارم جامی را در بازی دوستانه برده باشم.من هم می گویم که یاد ندارم در نیم فصل جامی را کسب کرده باشم.اینکه در صدر باشیم و امتیازات را کسب کنیم مهم است اما مهم تر از آن،قهرمانی در پایان فصل در لیگ برتر،جام حذفی و بازی های آسیایی است.
سرمربی استقلال درباره احتمال حضور احمد جمشیدیان و رضا عنایتی در استقلال در نیم فصل گفت:اجازه بدهید هر بازیکنی نهایی شد و به تمرین آمد،رسما نامش را اعلام کنیم.اگر من حرفی بزنم شک و شبهه به وجود می آید.به هر حال تیم ها در نیم فصل باید تقویت شوند.دو،سه مربی هم با من تماس گرفته اند.هر کسی مثل محمد رضایی آمد،می دانیم استقلالی است.
سرمربی استقلال درباره انتخاب ایران به عنوان فدراسیون برتر قاره آسیا از سوی کنفدراسیون اظهار داشت:من دو بحث دارم.چند روز پیش مصاحبه کردم و هیچ جا آن را پخش نکردند اما یک جمله درباره لیگ قهرمانان چند سال پیش بیان کردم،دو هزار بار پخش شد.من در آن مصاحبه گفتم که ما سهمیه 3+1 را می گیریم و فدراسیون هم بهترین فدراسیون آسیا می شود.چرا این مصاحبه پخش نشد؟شاید من آنجا هم لابی دارم و خبر داشتم.هم لابی دارم و هم تیم مطبوعاتی دارم.
وی ادامه داد:این افتخار ملی است و متعلق به کفاشیان نیست ولی نباید ما را گول بزند.آنطور که کفاشیان بیان کرد ما در این 5 سال دو بار این عنوان را به دست آوردیم ولی این ها همه آمار است و واقعیت نتایج است که باید بگیریم.
وی درباره اظهارنظر کفاشیان که گفته بود از دید کنفدراسیون نتایج مهم نیست گفت:اینکه درست نیست.همیشه گفتم یک مربی را علاوه بر کارایی خودش باید در بحث برنامه ها و پیشرفت سنجید.مثال کاپلو را بارها گفتم و دوباره می گویم.کاپلو در جام جهانی با انگلیس 4 گل از آرژانتین خورد اما وقتی برنامه اش را دیدند،متوجه شدند که تیم انگلیس تحت نظر او پیشرفت داشته است و او را فدای این نتیجه نکردند.من بحث فنی اش را گفتم.چون کفاشیان جزو مجموعه فوتبال نیست.
سرمربی استقلال افزود:باید بر اساس برنامه و پیشرفت تصمیم گیری کنیم.اگر ازبکستان را برده بودیم،الان کی روش روی ابرها بود و کفاشیان قهرمان ملی می شد.متاسفانه ما ایرانی ها در کارهایمان افراط و تفریط داریم.در کارهای دیگرمان هم همین است.به نظرم اولین کار در شرایط فعلی این است که به مدیرانمان آرامش بدهیم.کار به جایی رسیده است که باید به مدیرانمان آرامش بدهیم.بعد مربیان و بازیکنان را درنظر بگیریم.
وی درباره اظهارات کفاشیان مبنی بر ادامه حضور کی روش در تیم ملی تا پایان مقدماتی جام جهانی، تاکید کرد: هر چند من پس از بازی با کره جنوبی گفتم هیچ پیشرفتی نداشته ایم ولی با تغییرات آنی مخالفم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها