پرسپولیس در شرایطی در انزلی مقابل ملوان با تساوی متوقف شدند که بازی قابل قبول شاگردان مانوئل ژوزه در مصاف با یکی از بهترین های تیم های لیگ دوازدهم، بارقه های امید را در دل هوادارانش زنده نگه داشت.
کد خبر: ۵۳۴۲۹۵
توقف پرسپولیس در بازی مهیج انزلیپرسپولیس در شرایطی در انزلی مقابل ملوان با تساوی متوقف شدند که بازی قابل قبول شاگردان مانوئل ژوزه در مصاف با یکی از بهترین های تیم های لیگ دوازدهم، بارقه های امید را در دل هوادارانش زنده نگه داشت.
جدال سنتی قرمز و سفیدهای لیگ، بدون شک مهیج ترین بازی هفته شانزدهم بود که چهار گل داشت و می توانست گلهای بیشتری هم داشته باشد. البته حساب نیمه دوم این بازی را باید با نیمه اول که فقط یک موقعیت گل روی دو دروازه ایجاد شد جدا کرد.
این موقعیت هم روی توانایی فردی مازیار زارع ایجاد شد تا گل نخست بازی در دقیقه 5 از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برسد. مازیار که مثل پژمان نوری، حسین بادامکی و مهرداد اولادی برای بازی مقابل تیم سابقش سرشار از انگیزه بود در اولیت اتفاق قابل توجه بازی توپ را از فاصله 30 متری به تور دروازه پرسپولیس چسباند تا مشخص شود چرا شهاب گردان بازیهای زیادی را در این فصل نیمکت نشین بوده است.
این نیمه اتفاقا خاص دیگری نداشت اما در نیمه دوم انگار هر دو تیم از این رو به آن رو شدند. بازی رو به جلو وسرعتی و البته انتقال سریع توپ در خطوط سه گانه هر دو تیم، باعث خلق موقعیت های زیادی روی دروازه ها شد. اوج هیجان بازی حدفاصل دقایق 50 تا 62 بود که ابتدا ملوانان توسط پژمان نوری توپ را به تیر دروازه پرسپولیس زدند اما همان توپ در برگشت با ضربه سرضرب و تماشایی هادی نوروزی به تور دروازه ملوان چشبید. این گل در دقیقه 50 به ثمر رسید. چهار دقیقه بعد این باری هادی نوروزی در نقش سازنده ظاهر شد تا امیر حسین فشنگی زننده دومین گل پرسپولیس باشد. این گل البته شش دقیقه دوام آورد چراکه آهی روی یکی از ارسال ها با ضربه سر گل دوم ملوان به ثمر رساند.
30 دقیقه پایانی بازی گلی در برنداشت اما بازی با هیجان بالایی دنبال شد و هر دو تیم در چند نوبت فرصت زدن گل سوم را داشتند. در این میان انزلی چی ها باید بیشتر از پرسپولیسی ها افسوس بخورند چرا که موقعیت های بهتری را از دست دادند، اما در نهایت این بازی با همان تساوی به پایان رسید.
هر چند این نتیجه مانع از صعود پرسپولیس به نیمه بالایی جدول شد اما نمایش شاگردان مانوئل ژوزه برای هواداران این تیم راضی کننده بود.  قرمزها که تا چند هفته پیش هیچ نشانی از طراوت و شادابی در بازی شان نداشتند در بازی دیروز پا به پای ملوان دونده، جنگیدند و موقعیت زیادی روی دروازه این حریف آماده ایجاد کردند تا نشان دهند در مسیر اوج گیری قرار گرفته اند.
با این نتیجه پرسپولیس با 21 امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در مکان یازدهم ایستاد. ملوان نیز با 26 امتیاز در همان مکان  سوم باقی ماند.
در پایان این بازی محمد احمدزاده بدشانسی را تنها عامل توقف تیمش برابر پرسپولیس دانست وگفت: خوشبختانه تماشاگران فوتبالی را دیدند که هم گل داشت و هم صحنه هایی که نزدیک به گل بود. به همین خاطر می توانیم از این بازی به عنوان یک فوتبال خوب نام ببریم. در این بازی موقعیت های گلزنی زیادی نصیب هر دو تیم شد که البته موقعیت های گل روی دروازه پرسپولیس بیشتر بود و ما فقط بدشانس بودیم که نتوانستیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.
این تساوی خانگی انزلی چی ها باعث شد راه آهنی ها با آنها هم امتیاز شوند. شاگردان علی دایی در قم مقابل صبا با تک گل بهادر عبدی پیروز شدند تا رمضان بیگی، میرعامل صبا هم با این شکست از سمت خود استعفا کند.
این پیروزی درحالی برای راه آهن به دست آمد که تراکتورسازی دیگر تیم بالای جدولی در زمین خود مقابل آلومینیوم هرمزگان با تساوی یک – یک متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد. دیروز سپاهان هم با سه گل مقابل داماش گیلان به پیروزی رسید تا رقابت این تیم با استقلال صدرنشین همچنان داغ ومهیج باشد.



 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها