مصدومیت کریمی، تحت کنترل ؛

وضعیت مهدوی کیا فردا بررسی می شود

برای بازی خداحافظی کیا

پرسپولیس با هامبورگ بازی می کند

مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس درمصاحبه های اخیرخود اعلام کرده قطعا درپایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۴۲۵۵
پرسپولیس با هامبورگ بازی می کندهرچند برخی بزرگان پرسپولیس مثل یحیی گل محمدی و ...اعلام کرده اند به مهدوی کیا اجازه این کاررا نمی دهند اما کاپیتان سرخ ها مصراست تا درموعد مقررازدنیای بازیگری خداحافظی کند و به دنیای مربیگری پا بگذارد.بااین حال محمدرویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ازهمین حالا تلاش خود رابرای برگزاری بازی خداحافظی باشکوهی برای کاپیتان تیمش آغاز کرده و ازمحمودرضا فاضلی مدیربرنامه های مهدوی کیا وچند لژیونرایرانی دیگر خواسته تا مقدمات برگزاری دیدار هامبورگ -پرسپولیس برای بازی خداحافظی کیا راانجام دهد.
به نوشته آفرینش ، شاید درصورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس به پاس تقدیرازیکصدمین بازی مهدی مهدوی کیا وعلی کریمی با پیراهن قرمزمراسم ویژه‌ای را برگزار خواهند کرد.مهدی مهدوی کیا و علی کریمی همواره 2 بازیکن تاثیر گذاربرای پرسپولیس و فوتبال ایران بوده‌اند،ازهمین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند پس از بازگشت علی کریمی از مالزی به مناسبت یکصدمین بازی مهدوی کیا و کریمی مراسم ویژه‌ای را برای تقدیر از این 2 بازیکن خوب کشورمان برگزار کنند.
در این مراسم قرار است فوتبالی‌ها، مسئولان مختلف کشوری و هواداران فوتبال کشورمان حضور داشته باشند.البته برنامه‌های ویژه برای این کار ملی در نظر گرفته شده که قرار است در روز برگزاری مراسم متعاقبا اعلام شود.دراین مراسم از علی کریمی نیز تقدیر ویژه‌ای به دلیل حضورش در بین 3 بازیکن برتر آسیا انجام خواهد شد.
زمان این مراسم پس از بازگشت کریمی ازمالزی مشخص خواهد شد.احتمال این موضوع وجود دارد که میهمانان خارجی نیز در مراسم پرسپولیسی‌ها حضور داشته باشند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها