مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری عقد قرارداد با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل تاکید کرد: تا زمانی که باشم در راستای ساختن پرسپولیس جهانی تلاش می کنم .
کد خبر: ۵۳۴۲۲۴
رویانیان : در مسیر جهانی کردن پرسپولیس گام برمی‌داریممدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری عقد قرارداد با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل تاکید کرد: تا زمانی که باشم در راستای ساختن پرسپولیس جهانی تلاش می کنم .
    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان امروز در مراسم عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آکادمی فوتبال ترافیک برزیل افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته، پرسپولیس اکنون در اروپا هم شناخته می شود و حالا هم گستره همکاری ها را با این قرارداد به قاره آمریکا و برزیل کشیده ایم. عظمت پرسپولیس به هواداران میلیونی آن است که به این باشگاه عشق می ورزند. من از روزی که به پرسپولیس آمده ام سه هدف را بر اساس چشم انداز پرسپولیس جهانی دنبال کرده ام.

    وی افزود: بحث اول توسعه اقتصادی و ایجاد زیر ساخت ها برای خود اتکا شدن باشگاه بود، به شکلی که باشگاه بدون وابستگی به جای دیگر خود را اداره کند. در طول این یک سال، یازده ماه را شبانه روز در این حوزه کار کردیم. در حال حاضر در آستانه بهره برداری از ساختار جدید اقتصادی هستیم که به زودی آن را معرفی می کنیم تا هواداران متوجه شوند چه اتفاق بزرگی روی داده است.
    رویانیان تصریح کرد: بخش دیگر کار به تیم های پایه مربوط می شد. بطور یقین پرسپولیس در این حوزه عملکرد مطلوبی نداشت و توانایی تولید بازیکن حتی برای خود را نداشته است. در حالی که ما علاوه بر این به دنبال تامین بازیکن برای سایر باشگاه ها و حتی صادر کردن آنها به خارج از کشور هستیم. هدف ما تجاری کردن این پروژه است و در این حوزه ماهها تلاش کرده ایم. ظرف یک ماه آینده به طور مرتب خبرهای خوبی از اتفاقات جدید منتشر می شود.

    وی ادامه داد: هفته آینده یک گام بزرگ در راستای دانش محور شدن پرسپولیس بر می داریم. به زودی شاهد به ثمر نشستن 9 ماه تلاش مستمر خواهیم بود. همین امروز با یک باشگاه اروپایی قرارداد بستیم که یک شرکت مشترک در ایران بر پا کنیم و در اینباره نیز بعدها توضیح خواهیم داد.

    مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: سومین هدف من ایجاد تشکیلات هواداری بود. در فوتبال ایران ارتباط بین مدیریت، باشگاه و هواداران وجود نداشته است. ارتباط هواداران با پرسپولیس به حضور در ورزشگاه ها و بازی ها محدود بود اما حالا شبکه هواداران و حامیان پرسپولیس را برقرار کرده ایم. از طریق این شبکه، هم نشر اخلاق و اقدامات فرهنگی در بدنه جامعه را در دستور کار داریم و هم از این پتانسیل بسیار قوی هواداری برای تقویت پرسپولیس و افزایش قدرت چانه زنی در آسیا و مناسبات با اروپا و قاره آمریکا استفاده می کنیم.

    وی با اشاره به قابلیت های موجود در رسانه ها تصریح کرد: در حوزه های مختلف حضور داشته ام. بی شک پویاترین، شادابترین، پرتحرک ترین و قویترین بخش رسانه ای در اختیار ورزش است ولی از آن استفاده نمی کنیم. این درست که بعضا به رسانه ها اشکال و انتقاد داریم ولی خودمان بیشتر اشکال داریم. باید دیدگاه ها را منتقل کنیم. در این مدت هجمه های زیادی را به خاطر نتایج تیم تحمل کردم اما از اصول خودم برای ساختن یک باشگاه حرفه ای و دانش محور کوتاه نیامده ام و هواداران از این پس اخبار خوبی را خواهند شنید.
    مدیر عامل پرسپولیس افزود: مکتب جدید باشگاه پرسپولیس؛ منش، دانش و ورزش است. در حرکت تازه خود تلاش می‌کنیم به فرهنگ فوتبال ایران کمک کنیم.
    رویانیان در مورد اینکه اگر بازیکنان پایه برای آموزش، 3، 4 سال به برزیل فرستاده شوند، مشمول خدمت سربازی خواهند شد و در این شرایط همکاری با آکادمی فوتبال ترافیک چگونه امکان دارد، عنوان کرد: قرار است اتفاقاتی بیفتد که تمامی این مسائل حل می‌شود. اجازه بدهید وقتش برسد و انشاءا... بخش عمده این مشکلات حل خواهد شد. البته ما تمام بازیکنان را به صورت 3 ساله مداوم به برزیل نمی‌فرستیم، ما نفرات 14 تا 21 سال داریم که می توانیم در دوره‌های 3 ماهه عازم برزیل کنیم و اجازه نمی‌دهیم مشکلی ایجاد شود.
    وی افزود: همچنین قصد داریم در کنار آموزش فوتبال، بازیکنان ما زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرند، کمتر کسی در برزیل انگلیسی صحبت می کند اما ما با کمک دوستانمان تلاش می‌کنیم تا بازیکنان ما بتوانند آموزش این زبان را ببینند. چون زبان رسمی این آکادمی انگلیسی است.
    رویانیان تاکید کرد: در چند روز گذشته مسئولان آکادمی ترافیک از زمین درفشی‌فر و امام رضا (ع) بازدید کردند هر امکانات دیگری که لازم باشد تامین می‌کنیم. خدا را شکر مشکل سخت‌افزاری نداریم. اگر می‌بینید برزیلی‌ها در اینباره جواب مشخصی ندارند، به خاطر این است که من به آنها نگفتم چه بگویند، الان مثل بلبل برای شما صحبت می‌کردند و این نشان می دهد صادقانه صحبت ها را مطرح می کنیم.

    مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر شما از پرسپولیس برکنار شدید آنوقت سرنوشت این طرح ها چه می‌شود، گفت: من برنامه‌هایم را داده‌ام و هر مدیرعاملی که بیاید نمی‌تواند برنامه‌هایم را بر هم بزند. من یک کار ملی انجام می‌دهم، همیشه آماده هستم مرا بردارند، در پرسپولیس همانند پلیس 110 و راهنمایی و رانندگی کارهایی کرده‌ام که ماندگار باشد و دیگران هم که آمدند، انجام بدهند. من استاد این کار هستم. من همچنین استاد رفتن هستم و شما اطمینان داشته باشید که هیچ مشکلی نیست. در هر زمان آماده رفتن خواهم بود ولی تا باشم در راستای اصول خودم برای ساختن یک باشگاه حرفه ای و بین المللی تلاش می کنم.

    وی در مورد اینکه گفته می‌شود شهاب گردان قرار است به سپاهان بپیوندد، گفت: از دو باشگاه برای گردان پیشنهاد آمده که آنها را مطالعه می‌کنیم. شهاب یکی از بهترین‌های ایران است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا او از رکود خارج شود چرا که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. به هر قیمتی این کار را انجام می‌دهم شاید به خاطر این تصمیم ما متضرر شویم اما هر کاری که به سود شهاب باشد، انجام می دهم. من او را با عشق و پیگیری زیاد آوردم و فکر نمی کردم در کارش وقفه ایجاد شود.

    مدیر عامل پرسپولیس همچنین در حاشیه این مراسم، پیرامون بازی فردا گفت: مقابل ملوان بازی سختی داریم. وضعیت آب و هوا بزرگترین مشکل ماست. حاشیه‌هایی هم بیرون از زمین وجود دارد که این کار را سخت‌تر کرده است اما انزلی و هوداران ملوان مردم بسیار خوب و با ارزشی هستند. باعث خوشحالی من است که آنها در جدول شرایط خوبی دارند و جایگاه تیم پرطرفداری با سابقه ملوان هم در رتبه‌های بالای جدول است.
    رویانیان در مورد همزمانی رقابت های جام حذفی و بازی های غرب آسیا گفت: متاسفانه از وقتی که مدیرعامل پرسپولیس شدم تمام اتفاقات بد به من می‌خورد. تاریخ دربی سال قبل در جام حذفی بسیار بد بود، متاسفانه قرعه بد، تصمیمات بد و همه اتفاقات بد برای ما رقم می‌خورد. بیشترین بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت می شود ولی با ما همکاری نمی شود  و همه تصمیمات بر علیه من است. اگر قبول نکنم اول تذکر می‌دهم بعد وارد میدان می‌شوم و در آخر چون هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم وارد زمین می‌شویم و بازی می‌کنیم. در مورد جام حذفی دو درخواست را مطرح کردیم؛ یا اینکه بازی های ما عقب بیفتد و با فاصله مناسبی از بازی های غرب آسیا برگزار شود یا اینکه فقط دو بازیکن ما تیم ملی را همراهی کنند. امیدواریم یکی از این دو خواسته پذیرفته شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها